1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 meldingen op sommige zenders?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Loesy, 28 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hier (Sittard) bijna alle zenders geen beeld buiten de genoemde zenders ook een aantal themakanalen zoals: hilversumbest 101tv consumensten tv enzzzz.
    Ik hoop dat het snel opgelost word, ik heb geen zin om analoog te kijken.

    overigens hier e16 melding 'deze zender maakt geen deel uit van u abonnement' maar dat komt omdat ze ooit mijn gegevens opnieuw verstuurd hebben en toen werd de E19 een E16 melding.
     
  2. Ook hier : hengelo ov ( 7557 postcode ) ik heb een panasonic
     
  3. Ook in Tilburg last van de storing.

    Ned2, Ned3, RTL4, RTL8, Omroep Brabant, Net5, Discovery Channel, National Geo, etc. Kan beter opnoemen welke zenders het wel doen :lol:.

    Postcodegebied: 5045.
     
  4. inderdaad, ik heb ze niet allemaal gecontroleerd maar de meeste zenders liggen eruit.
     
  5. Hier in Enschede is ook bijna alles op zwart, :evil:dwz via de digitale ontvanger. Analoog kun je wel kijken.
     
  6. Radiokanalen liggen er ook uit :cry: ( E 19 melding )
     
  7. haha rgestel, idd. Enschede doet alleen ned1, RTL5, SBS en RTL7. Analoog moet ik eerst helemaal instellen van alle zenders daar ik een nieuwe LCD heb en eigenlijk alleen maar op digitaal heb geinstalleerd.

    Ik hoop toch echt niet dat het begin is van meer ellende van de fusie. Het ging ene tijdje goed met digitaal. Ik overwoog ermee te kappen maar dacht ach nog even aankijken. Tot nu dus ;)
     
  8. Ik zit ook in Enschede, ik krijg geen E19 maar een E30 melding. Alleen NED1 en RTL5 werken...
     
  9. Anoniem, al iets bekend hierover?

    Owja voor degene die niet weten, anoniem is iemand die werkt bij ziggo(vroeger @home) en altijd bericht geeft over dit soort dingen
     
  10. Ik heb hier ook de storingen, echter snap ik niet waarom iedereen gelijk zo zit af te geven op Ziggo. Is er dan niemand die enigzins logisch kan nadenken en tot de conclusie komt dat het samenvoegen van drie grote kabelexploitanten niet zomaar in een dag geregeld is¿

    Alle drie hebben andere abbonementsvormen, andere zenders, andere decoders, etc. Dat moet allemaal op één lijn komen, dus geheid dat daar problemen zullen ontstaan. Als er iemand is die verwacht had dat het vlekkeloos zou verlopen, dan zou ik die persoon aanraden om het woord "Naïviteit" eens op te zoeken in het woordenboek.

    Problemen zul je altijd houden, en ze worden ook altijd zo spoedig mogelijk opgelost.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina