1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ziggo site

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door amiboy, 28 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sorry dat mijn reactie zo'n ophef te weeg brengt. Ik was gewoon gefrustreerd omdat ik voor de zoveelste keer aan de helpdektelefoon van het kastje naar de muur ben gestuurd (ivm internetsecurity plus)en toen er weer iets niet naar behoren werkte reageerde ik gewoon impulsief. :).
    Ik hoop dat deze icons iets goedmaken.
     
  2. Ik heb jouw geloof ik ook niet gequote... dat is het voordeel van quoten, kan men zien op wie je reageert. Het spijt mij dat jij je aangesproken voelt... kan beter maar niet meer quoten :D Òf zou...?
     
  3. Niet helemaal waar.
    Als ik op de Ziggo-site kies voor "Klantenservice" krijg ik de melding dat ik bij de klantenservice van @home moet zijn. Via een link kom ik dan inderdaad op de site van @home terecht.

    Als ik daar vervolgens mijn TV-abonnement wil uitbreiden (bijv. het HD-pakket toevoegen) via de links "Wijziging doorgeven" en "Overstappen", kom ik vrolijk weer op de Ziggo-site terecht waar ik dus weer te zien krijg dat ik bij de klantenservice van @home moet zijn.....
     
  4. ja volgensmij is het de bedoeling dat voordat er op het @home gebied ziggo diensten worden gelevert als @home gemigreert is als dat gebeurt is kun je ziggo diensten afnemen het migreren naar ziggo gebeurt deze maan in fase per postcode dus dit is binnenkort wel mogelijk
     
  5. Zou deze 'persoon' mij even privé kunnen benaderen? Wel zo vriendelijk.
     
  6. Ja, dat zag ik inderdaad ook op de site van Ziggo staan. (iets in de zin van: product is nog niet omgezet naar Ziggo. Dit gebeurt over uiterlijk 2 maanden, maar mogelijk is je postcode al eerder aan de beurt). Tot die tijd is het voor @home klanten echter niet mogelijk om wijzigingen door te geven (niet via internet in ieder geval).

    Ik vind dat @home/Ziggo hier wel rekening mee had kunnen houden. Ze hadden de wijzigingsmogelijkheid op de @home-site intact kunnen laten totdat alle @home-abonnees op de nieuwe site terecht konden.

    Weet overigens iemans op welke manier je wijzigingen dan wel kunt doorgegeven? Telefonisch is er waarschijnlijk moeilijk doorheen te komen (lange wachtijd) en waarschijnlijk kunnen ze je telefonisch ook niet verder helpen omdat je gegevens (nog) niet bekend zijn in het nieuwe systeem. Of wordt er als je belt nog gebruik gemaakt van het oude (@home) systeem?
     
  7. ja de helpdesk van @home werk nog gewoon mail of bel dus via deze. hier kunnen ze je nog wel hebben totdat alle postcode zijn gemigreer tot ziggo. dus zolang jij bij de ziggo helpdesk word doorgestuurt naar de @home helpdesk kun je ook hier alles nog regelen. als je wil opzeggen kun je het beste een aangetekende brief sturen dit geld ok voor verhuizing enz. voor alle andere verandering dus verandering van tv paket of internetsnelheid zal ik als ik jou was even wachten totdat ofwel je postcode is gemigeert of de drukte van de helpdesk is afgenomen

    nog even een toevoeging

    het is voor de consument inderdaat makkelijker dat je nog gewoon via de site kon wijzing maar dit geef heel veel technise problemen. het is technis zeer moeilijk om twee verschillende systeemen naast elkaar te draaien daarom hebben ze dit denk ik alvast verandert zo krijg je een minu aan aanpassingen in je oude systeem en kun je dus met minder probleemen straks overstappen naar je nieuw systeem.
     
  8. Contactformulier invullen kan ook:

    https://www.home.nl/klantenservice/contact/formulier

    Kies voor Vraag - TV Digitaal - Abonnement
    Volgende schermpje direct weer op 'Volgende' klikken
    In het volgende scherm je wensen weergeven.

    Let op!
    Vergeet bij TV-Digitaal wijzigingen niet om het nummer van je smartcard in te vullen in het laatste scherm, deze wordt bij dit soort wijzigingen als identificatie gebruikt.
     
  9. Kijk eens rechtsboven op de site.
    Nu kunnen we zelf de kleur kiezen die we willen :mrgreen:

    [​IMG]
     
  10. Daar vroeg men toch ook om? :?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina