1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ziggo site

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door amiboy, 28 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ging vandaag weer eens naar de ziggo site en toen kwam ik in 1 keer een knal rose site tegen inplaats van de blauwe hoevaak gaan ze die site van kleur veranderen. ik vind dat het hierdaar npg minder overzichtelijk word het lijkt wel een kinderspeeltuin ofzo.
     
  2. Ik dacht dat mijn laptop kuren had. Ik heb werkelijk alle kleuren van de regenboog voorbij zien komen.
    Denk dat ze aan het testen zijn wat het beste leesresultaat opleverd
     
  3. Nu is de site felgroen, maar ja, het is waarschijnlijk een test.
     
  4. Toch had ik liever dat de inhoud van de site eerst werkte voordat men met de kleurtjes ging experimenteren....

    Hij was net oranje, maar als je met de muis over de menu-items hoovert werden die standaard-blauw. yak...
     
  5. Ik ben helemaal niet anti-Ziggo en dat is ook wel bekend dacht ik, maar ik begin het zo langzamerhand wel een klein probleempje worden, dat 'Mijn Ziggo' en 'Klantenservice' het gewoon nog niet goed doen. Ik snap wel dat ze wachten op de daadwerkelijke migratie met @Home en zo, maar kom op, kunnen we nog een maand wachten :D Maar dat is offtopic hier...
     
  6. Precies. Iedere websitemaker weet dat je eerst zorgt dat alles werkt. Sowieso lanceer je niet voordat alles getest en werkend is.:wink:
     
  7. Kunnen ze dat testen niet even op de eigen testserver doen?

    Bevestigd alleen maar weer dat ze onder druk van de deadline een site online hebben gemikt die niet af en dus ook niet getest is.
    Had dan de oude sites nog even parallel gehouden.

    Dit ziet er iig uiterst onprofessioneel uit (en gewoon erg lelijk, een groene site met blauwe mouse overs, ugh )
     
  8. Het is waarschijnlijk de bedoeling dat de kleuren per bezoek anders zijn om het 'veelzijdige' karakter van Ziggo aan te geven; "Dat het logo van Ziggo verschillende frisse kleuren heeft vindt zijn uitleg in de diversiteit van de Ziggo-medewerkers (in functie, achtergrond, geografisch etc.) maar ook die van de klanten (die ook allemaal verschillend zijn en andere wensen hebben) en de producten. Deze veelkleurigheid is terug te vinden in het logo." Ja, daar zit een gedachte achter.... :?

    Sluit je browser maar eens helemaal af, en probeer opnieuw. Of pas het cookie "styleSheet" aan, dat heeft een waarde tussen 1 en 4 om te kiezen uit 4 verschillende kleurenpaletten; cyaan, magenta, groen en oranje

    Dus geen testen, maar "opzet"
     
  9. Stond DUS ook 'waarschijnlijk' :D
     
  10. Kan me niet voorstellen dat het opzet is dat in een groene site ik nog steeds blauwe mouse overs krijg. Kortom: op zijn minst dan erg knullig geimplementeerd.

    En als je toch met verschillende paletten wilt werken, laat de klant dan kiezen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina