1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

TV signaal analoog 5045KZ Tilburg Ned1

Discussie in 'Analoge TV - Algemeen' gestart door jackzijl, 27 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik heb een belabberd analoog TV signaal sinds een aantal weken, met name op de publieke zenders en
    dan vooral Nederland 1. Wordt leuk met de EK straks.
    Heb dit een paar weken terug bij @home gemeld en gisteren bij Ziggo. Zo heel af en toe is het even beter, dus tips over nieuwe bekabeling etc. van de klanten-
    service zijn niet de oplossing.
    Zijn er meer klachten en evt. tips?

    Groeten,
    Jack
     
  2. Als je de TV direct op je kabel-doos aansluit met een zo kort mogelijk kabeltje is het dan net zo slecht?? (kun je een tv'tje los aansluiten in de meterkast om het te testen?) In dat geval zit je probleem buitenshuis en moet je de helpdesk bellen zodat ze een monteur kunnen laten kijken. Is het dan wel goed, dan is het je huis-installatie.
     
  3. Ik woon sinds in jaar in 5045KS, ik heb met name op de publieke zenders ook problemen, er loopt vaak een soort donkere streep van beneden naar boven mee, valt op bij donkere beelden (bijv nacht in een film).
    Soms is het een aantal weken weg, dan denk ik dat het opgelost is, sinds 2 weken lijkt het weer erger. Als ik rechtstreeks op de meterkast aansluit lost dit niks op.

    Hoor graag van de reactie van ziggo, wellicht moet ik het ook eens melden.

    groet,

    Rob
     
  4. Als je zeker weet dat het probleem net zo is als je de TV direct aansluit in de meterkast dan moet je kijken of je via de helpdesk een monteur kan regelen die je signaal komt nameten en controleren of er iets met de aansluiting niet in orde is. Maar daarvoor moet je zelf bellen met de helpdesk, in het forum kun je wel tips van anderen krijgen en gezamelijke problemen die niet door de helpdesk opgepakt of gesignaleerd worden kunnen door ons wel aangegeven worden, maar voor dit soort individuele problemen moet je toch zelf via de helpdesk even kijken of je dat kunt oplossen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina