1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

telefoon Nota mei/juni

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door martmarbus, 27 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Onderling bellen kosten.

    Ook bij mij is een bedrag van E 1,35 genoteerd voor gratis Onderling bellen...
    Specificaties en telefoonnummers waren bij mij wel te zien.
    Family bundel gebruiker.
     
  2. Eindelijk heb ik vandaag een medewerkster van Ziggo aan de lijn gehad.
    Allereerst wil ik aangegeven dat de telefoonfactuur nu is uitgebreid met een nummer specificatie, waarin je kunt zien welke nummers je hebt gebeld.
    10 punten verdiend.
    Dan het gedeelte onderling bellen en er toch voor betalen.
    De dame aan de andere kant van de lijn gaf aan dat Ziggo het probleem onderkent en dat er een regeling getroffen gaat worden.
    Dus er wordt wel degelijk aan het probleem gewerkt.

    Dit was even een tussen stand

    Mart
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2008
  3. Bedankt voor de info!

    Het is overigens inderdaad een goede zet om alle nummers weer te geven, een stuk overzichtelijker zo.
     
  4. klopt casema/ziggo doet dat 25ste mits het in het weekend val dan is het maandag

     
  5. Nieuwsgierig ook maar even gekeken en jahoor. 11 cent voor gratis onderling bellen berekend.
     
  6. Daar is duidelijk wat mis gegaan, maar men gaat dit corrigeren bij de volgende nota. Gelukkig zijn het geen schokkende bedragen....

    Bij mij is het nog steeds niet afgeschreven trouwens.... (en ja er is genoeg saldo :wink: )
     
  7. We peilen hoe lang de wachttijd bij de verschillende helpdesks de laatste dagen is, hiervoor hebben we een poll gemaakt.

    Er is een aparte poll voor Multikabel/Casema en @home klanten omdat die naar verschillende call-centers doorgeschakeld worden. Zie de polls bovenaan in het "Ziggo-Algemeen" deel van het forum.

    Mensen die hier meelezen graag ook je ervaringen met wachttijd daar invullen zodat we een goed beeld krijgen of de situatie nu beter wordt dan de wachttijd van meer dan 30 minuten van de afgelopen week bij Multikabel. De poll blijft nog een paar dagen open staan.
     
  8. Hier ook € 1. 79 eraf geboekt. Toch een poging gewaagd om te bellen.
    (poll ook ingevuld :wink:) Maar wordt verrekend vertelde de helpdesk-medewerker.
    Dus krijgen we weer retour (mag ik hopen).

    Factuur online is trouwens wel duidelijk met al de specificaties die
    te bekijken zijn. Dus toch nog een pluspuntje :wink:
     
  9. Vandaag maar weer eens op Ziggo site gekeken.
    Na een week kan ik weer mijn factuur (of moet ik fractuur zeggen) bekeken.

    Weer een fout ontdekt
    Ja, er waren ook nummers van abonnees die onder onderling bellen vallen in het vakje bellen binnen uw regio gevallen.

    De 1,35 welke ik verrekend zou krijgen (wat overigens nog fout is, omdat ik ook de betaalde btw over dit bedrag terug wil zien) is dus nu verhoogd met 2,73 deze twee samen incl de verrekende BTW maakt toch weer een half krat bier (4,86)

    Hierbij wil ik aangeven dat jullie echt de rekening goed moeten nakijken.
    Iedere euro is er één.
    Denk eens na, als iedere abonnee eens 1 euro teveel verrekend krijgt, doe dat eens X 800.000 abonnees. Je begrijpt het al..............

    Mart

    P.s
    Ik heb wel een klachten formulier gestuurd.
     
  10. Er is bij mij op factuur-overzicht na de factuur van mei/juni (28-05) een factuur geplaatst met het bedrag van onderling in het negatief (02-06).
    Dit wordt dus bij de volgende incasso afgetrokken.
    Omdat bij regio ook nummers behorend bij onderling bellen stonden genoteerd hiervoor op 12-06 een klachtenformulier ingevuld.
    13-06 kreeg ik hierop een standaard antwoord met een hoop bla-bla maar geen inhoudelijke reactie.
    Bij een check op mijn facturen zag ik dat er weer een factuur bijgekomen was met de in regiobellen opgebrachte bedragen voor onderling bellen in het negatief (12-06).
    Vwb communicatie kan er nog best wat verbeterd worden, maar reactie op het gemelde probleem vond ik snel en correct.
    Het zal best nog wat worden met Ziggo.

    Vr.Gr. Abi
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina