1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

telefoon Nota mei/juni

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door martmarbus, 27 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Check je factuur maar even goed want op telefonie gebied gaat er bij mij behoorlijk wat fout:

    - ik maak gebruik van een Alles-in-1 (Extra) bundel en daarmee zou ik onderling gratis kunnen bellen maar de nummers van familie en kenissen die ook gebruik maken van Ziggo worden vrolijk gefactureerd.
    - het nummer van mijn schoonmoeder(Ziggo in Schagen) staat bij zowel Onderling bellen als Bellen binnen de regio
    - het nummer van een vriend van me (Ziggo in HHW) staat bij Onderling bellen maar ook in de groep Buiten de regio!

    Ik heb net proberen te bellen maar dat heb ik na een half uur opogegeven dus ik heb maar even een klachtenformulier gemaakt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2008
  2. We gaan het afwachten,heb al een klacht naar ziggo gestuurd of ze er wat mee doen is vraag 2.
     
  3. Is de factuur bij jullie (Multikabel) wel al afgeboekt ??
     
  4. Net voor de zekerheid nog even gekeken maar het bedrag is nog NIET afgeschreven.
     
  5. Ga nou niet bellen, je spekt daarmee alleen nog maar de kas van Ziggo mee.
    En raak je nog meer gefrustreerd dan dat je nu al bent.
    Ik ben er ook in getrapt, met bellen.
    En wacht het een week af, krijg ik dan nog geen antwoord op mijn verzonden formulieren, dan ben ik genoodzaakt om dan toch maar eens een brief naar Kassa of Tros-Radar te sturen.

    Mart
     
  6. Nee bij mij ook nog niet, vandaar mijn vraag....

    Is het door de foute telefoon rekening of omdat mijn postcode niet bestaat bij Ziggo in het systeem ?? :wink: (ik kan namelijk niets wijzigen in mijn abbonement omdat op mijn postcode geen ziggo geleverd kan worden....) We wachten af...
     
  7. Ik had dit ook op mijn faktuur gezien (waar ik nu weer niet bij kan, soms wel, soms niet). zie http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11675

    Tot op heden is er nog niets afgeboekt. Misschien is dit uitgesteld tot de "billing"-sectie dit uitgezocht heeft. Ik zou teruggebeld worden door de "billing"-sectie, althans de helpdesk medewerker zou een mailtje met dit probleem sturen naar de "billing"-sectie.
    Wacht met smart op hun telefoontje en zal dat hier tzt weergeven.

    Gr. Abi
     
  8. Bij mij is het op 28 mei afgeschreven en ik heb vandaag ook een factuur in mijn brievenbus mogen vinden, normaal heb ik die dus alleen digitaal.

    Netjes gedaan door Ziggo, zeker omdat er € 0,00 aan gesprekskosten in rekening is gebracht :-P
     
  9. Ja
    knip

    KN: ARNL-40539629-
    KLANTNR: xxxxx761
    ABON TM JUNI, FACT.NR: 201095113
    FACT. OP WWW.ZIGGO.NL/MIJNZIGGO
    CASEMA IC Af 118,85

    knip
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2008
  10. Factuur afgeboekt maar gen specificatie


    Bij mij is op 29-05-08 het bedrag afgeboekt (veel te hoog) maar een specificatie is niet te vinden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina