1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

telefoon Nota mei/juni

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door martmarbus, 27 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Eindelijk kan ik mijn factuur online bekijken.


    Vandaag kreeg ik online mijn factuur Alles-in-1 Plus binnen.
    Wat mijn ten zeerste verbaasde,
    - dat ik de rekening kreeg, maar niet gespecificeerd, de maand waar de telefoonrekening over gaat.
    - er geen optie is waarmee ik kan zien met welke nummers ik heb gebeld.
    - er een bedrag van 1,35 voor onderling bellen op mij is verhaald.

    Mij staat bij de regel in de folder
    Telefonie


    • gratis bellen met alle andere 800.000 abonnees van Telefonie van Ziggo


    Deze vraag heb ik na 30 minuten in de wacht aan de telefoon te hebben gezeten, maar per storing/klacht/vraag formulier verzonden.

    Lekker 30 x 10ct voor Ziggo in het laadje gedoneerd :evil::evil:

    Mart
     
  2. Heb je een family-bundel of alleen family internet en losse telefonie? Want bij een bundel is onderling bellen gratis en zonder bundel is het half geld.
     
  3. Da's inderdaad vreemd....

    Ik probeer mijn factuur ook even te bekijken, maar voolopig kom in er niet in.....
     
  4. Of is je bundel pas kort geleden ingegaan? In dat geval zullen de onderlinge kosten zijn voor de periode voor je overstap.
     
  5. Mijn bundel bestaat al zolang multikabel bundel abonnementen heeft.

    Daarom had ik graag een uitgebreide specificatie willen zien.
    Eentje waar opstaat welke nummers ik heb gebeld.
    Multikabel had altijd een optie om online de rekening te bekijken, met een muisklik optie waarmee alle gebelde nummers zichtbaar werden.

    Mart
     
  6. ook @home had dit. maar die kunnen helemaal nog niet op mijn ziggo. wacht gewoon even af dit komt wel weer terug. ik heb zelf gehoort dat ze de vacatuur voor telefonie nog gaan aanpassen zodat je ook namen een de nummers kunt linken op je vacatuur net als bij kpn maar dit is nooit bevestigt door een ziggomedewerker.
     
  7. Ik heb een alles in 1 extra bundel en het verbaasd mij ook dat ik moet betalen voor onderling bellen.
    Er staat toch duidelijk vermeld dat je gratis kan bellen met de andere 800.000 abbonees,maar dat is duidelijk niet het geval.:evil:
    Wie weet hier al meer over?
     
  8. Ik weet alleen dat er geen deuk van klopt. Wij (MGV) hebben al opheldering gevraagd. Zelf heb ik niet alleen "onderling bellen" waarvoor je moet betalen ipv gratis (ik heb een bundel), maar ik zag in de specificatie dat de "onderling-bellen" nummers willekeurig bij "regionale gesprekken" (dus nog iets duurder) als bij "onderling bellen" staan, dus dat klopt ook nog eens niet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina