1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Automatische incasso terug laten storten ?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ziggo999, 27 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Helaas geeft het benaderen alleen allemaal fouten te zien.
     
  2. En bij de @Home klanten doet er helemaal nog niks, je wordt nog steeds doorverwezen naar de @Home site.
    Zal mij benieuwen als we daar straks ook de nieuwe factuur kunnen zien.
     
  3. Hier snap ik nou helemaal niets van: je wordt toch keurig doorverwezen? Je kunt alle facturen nog steeds inzien en als je ook nog telefoon via de kabel hebt, ook nog gespecificeerd je belkosten! Je weet toch dat het een paar maanden kan duren voordat alles Ziggo is. Of wordt je meegesleurd in de klaagzang van dit moment?. Alles functioneert toch nog steeds zoals het moet?....Nou dan!
     
  4. Dat zeg ik toch dat je wordt doorverwezen!
    Zeg alleen zal mij benieuwen als de nieuwe factuur daar ook nog komt te staan!
    En ik wordt niet meegesluurd hoor! Ben een tevreden klant!
     
  5. Blij om dit te horen:)
     

  6. Tja.... ik snap je fustratie.... maar ik denk dat je alleen je zelf er mee hebt. Je kan inderdaad het bedrag door je bank terug laten storten op je eigen rekening als ziggo onrechtmatig heeft afgeschreven. Maar onrechtmatig is het niet, want je hebt je abbo niet opgezegd. en je maakt nog steeds gebruik van hun diensten.
    Als je echt van ziggo af wilt, moet je het opzeggen. Maar hier zit natuurlijk wel een opzegtermijn aan verbonden. (ik geloof een maand momenteel)
     
  7. Volgens mij wordt er nog niets afgeschreven middels een automatische incasso.

    Vervaldag van de factuur (voor de maand juni is 4 juni) is bij Casema/Ziggo de datum waarop de automatische incasso plaats vindt.

    Zo is het altijd geweest, gisteravond eventuele afschrijvingen gecontroleerd en ja hoor nog niets afgeschreven.

    Dus heeft er nog geen automatische incasso plaatsgevonden en valt er ook niets terug te storten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina