1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Overstap vanaf KPN / Tele2

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Sjoerd, 25 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. We hadden TV en internet bij Casema, en belden op de vaste lijn via Tele2 met een abonnement van KPN. Vandaag heb ik voor het gemak een alles in 1 pakket bij Ziggo besteld.

    Denken jullie dat ik iets moet doen, of zal de dienst van KPN en Tele2 vanzelf stopgezet worden? Zijn er dingen waar ik op moet letten of waar jullie voor kunnen waarschuwen?

    Fijn dat dit forum er is trouwens!
     
  2. Ik weet niet hoe je je hebt aangemeld, maar normaal zegt Ziggo het oude telefoonnummer voor je op, maar dat moet je wel aangeven als je bestelt.

    Heb je via de overstap-service gevolgd?? Kijk eens op http://www.ziggo.nl/producten/overstapservice/ dan zie je alles wat je moet doen of wat gedaan wordt.
     
  3. Normaal is het zo dat Ziggo je KPN abbo over zal nemen. ALs jij een aanvulling via tele2 hebt zal je die zelf moeten beeindigen.
    KPN absoluut niet zelf beeindigen, want dan raak je je huidige nummer kwijt!!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina