1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wanneer eindelijk mijnziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door amiboy, 25 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Inloggen op mijn ziggo is op dit moment helemaal niet meer mogelijk; v.d. week werkte het wel. Nu de melding: De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar.

    Dacht, ga even kijken of factuur online weer werkt. Niets dus.

    Kreeg ook even een mooie kleur v.d. homepage te zien; stukken beter dan die blauwe kleur.:wink:

    Het valt me op dat er nog geen automatische incasso heeft plaatsgevonden v.d. komende maand. Normaal gesproken wordt het rond de 22e geïncasseerd (ex Casema klant).

     
  2. Inloggen

    Na 3 maal via de website een mail te hebben gestuurd, uren aan de telefoon (waar men dezelfde conclusie trok die ik zelf al had getrokken) nu eindelijk een ziggo account. Jammer genoeg kan ik niet naar mijn abonnement kijken: De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar.
    Maar goed ik heb nu een account.
    We zullen het maar op overgans/start problemen gooien.
    We wachten af.
    :mrgreen:
     
  3. Hmm ik kan nog steeds niet op mijn ziggo..
    maar mijn postcode gebied was aan de beurt rond 15juni dus maar even afwachten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina