1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wanneer eindelijk mijnziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door amiboy, 25 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. inloggen wel ja
    Maar daar houdt het ook helemaal mee op
    Geen factuur te zien, telefoonkosten ho maar
    Je kan alleen kijken welk pakket je hebt, en je kan wat bijbestellen
    Dat is echt het enige

    Dus eigenlijk werkt het voor Casema klanten ook nog niet goed
     
  2. Kunnen mk klanten dit al wel dan ik dacht dat niemand dat kan dat zou dacht ik in de loop vn deze week komen.
     
  3. vandaag werd verteld dat het niet eerder dan ergens begin juni zou zijn.

    Maar ja, ze vertelde met ook dat je met de huidige Humax decoder ook HD kon kijken
    En dat je voor Eurosport HD een speciaal abbonement moet hebben.
    Zonder dit forum kom je echt niet aan de juiste info

    Misschien kan Anoniem hier wat meer over vertellen?
     
  4. ja ik denk dat het handig is dat iemand van ziggo hier wat over zegt dan is het voor iedereen duidelijk
     
  5. Kijk even in het digitale TV forum hier, daar staat veeel meer info over genoemd probleem met Eurosport HD, niet die discussie hier nog eens overdoen :wink: (of gebruik de zoekfunctie van het forum....)
     
  6. Aanmelding via klantennumnmer

    Als trouw Multikabel klant probeer ik nu via het klantennummer mijn Ziggo aan te maken, lukt jammer genoeg niet. Geen inzicht meer dus in telefonie enz zaken.
    Helpdesk niet te bereiken, te veel Klachten, vragen, problemen.
    Ik wacht wel geduldig hoor, geef ze de tijd, maar het is wel irritant als je wel kunt bellen maar geen idee hebt hoe het nu allemaal bij het nieuwe bedrijf in elkaar zit.
    :confused:
     
  7. Nou ik kan dus in "Mijn Ziggo" komen.

    Op 17-04 heb ik bij Multikabel via de fax een Powerbundel incl. gratis decoder aangevraagd.
    Ik heb om de status van de bestelling op te vragen op 29-04 gebeld met MK en bleek er geen aanvraag te zijn. Vervolgens meteen weer de aanvraag gefaxt zodat de persoon hem bij de receptie kon opvangen.
    Begin mei maar weer eens bellen mbt de status, konden ze tijdelijk niets zien vanwege de migratie van de systemen.
    16 Mei weer gebeld, konden zien dat er een aanvraag was ingediend maar waar verder niets mee was gedaan. Deze vriendelijke juffrouw zou het meteen gaan uitvoeren.

    Inmiddels kan ik nu zien hoever ik gevorderd ben in "Mijn Ziggo".
    Volgens de facturen heb ik een Internet Z3 pakket. Volgens "Mijn Producten" heb ik nu Casema Maxi ??? :?

    Ik ga 4 weken op vakantie maar ik vrees bij thuiskomst het ergste. Zeker gezien het feit dat ik mijn KPN bedrijfstelefonie heb laten overzetten naar Ziggo baart mij zorgen.
    Of er is niets gebeurd, (niet zo'n groot probleem), of KPN is de deur uit en ik heb geen telefoonaansluiting meer waardoor mijn klanten ook geen telefoonbeantwoorder meer kunnen inspreken. :evil::evil:
     
  8. facturen

    ik kan nu ook mijn facturen zien!!!
     
  9. En ik heb Casema Mega... ipv Z3i. Is dit nou een reden om zo tekeer te gaan? Misschien wel goed idee om even op vakantie te gaan :D
     
  10. Nou dat "tekeer gaan" valt wel mee denk ik. Ik word altijd behoorlijk nerveus van dit soort chaotische instanties, zeker als het e.e.a. met mijn bedrijf te maken heeft en ik tijdnood kom.

    2 Maanden terug heb ik na lang twijfelen besloten om "alles in 1 Power" te nemen met het risico dat mijn fax het niet zou doen. Ik ben hier op het forum door faxgebruikers redelijk gerust gesteld, dus vooruit maar en aanvragen die hap. Het scheelt toch weer 150,- Euro op jaarbasis als de KPN eruit kan.
    Binnen 2 weken zou de aanvraag afgehandeld zijn...!
    Zoals reeds geschreven is de 1e aanvraag zoekgeraakt bij MK. Vervolgens vertraging vanwege de fusie.
    Nu blijkt mijn aanvraag in fase 4 van 6 te zijn. ???

    Over 3 dagen ga ik 4 weken op vakantie.
    Volgens de Ziggo helpdesk gaat de telefonie overgang in werking zo gauw ik het nieuwe modem aansluit. Indien dit niet gebeurt binnen 3 of 4 weken wordt de hele zooi teruggedraaid en heb ik dus kans dat mijn klanten telefonische een "afgesloten" toon te horen krijgen.

    Volgende probleem in dit "worst case" scenario is, dat ik mijn bedrijfs-telefoonnummer kwijt ben, mijn relaties mij niet meer telefonisch kunnen bereiken en drukwerk als facturen en visitekaartjes opnieuw moet worden besteld.

    Helaas maak ik in mijn werk dit soort zaken regelmatig mee dus om te stellen dat ik mij te druk maak....
    3 Maanden terug zou ik bij een klant ivm de vele spam een nieuw e-mailadres aanmaken. Hij bleek een dubbel ADSL abonnement te hebben.
    Heb ik voor hem er 1 van opgezegd, De Planet helpdesk bezwoer mij dat het goed zou gaan.
    De klant bleek binnen 2 dagen van beide abbo's af. Is onomkeerbaar, heeft inmiddels zonder overdrijven 85 brieven van Planet en KPN met dank voor de klandizie en of ie het modem zsm wil terugsturen. Hij heeft nu al 3 maanden geen internet.

    Dezelfde klant heb ik een aantal weken terug kabelinternet bij MK aangeraden en nog steeds geen internet :cry:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina