1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Foutmelding E37

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door Nootdorp99, 25 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb je de decoder aangesloten via HDMI? In dat geval moet je het volume regelen via de afstandsbediening van je TV. De volumeknoppen van de decoder hebben geen invloed op het geluid dat via de HDMI aansluiting wordt doorgegeven.
     
  2. Ja heb hem inderdaad aangesloten op HDMI.

    Jammer....niet erg handig om 2 afstandbedieningen voor de zenders en het geluid te moeten gebruiken.

    Het is niet anders....

    Thanx
    Eric
     
  3. Je kunt de afstandsbediening van de decoder ook programmeren voor gebruik met je tv.
    In de handleiding staat een tabel met codes voor verschillende merken.

    Hans
     
  4. Mijn eerste H360RA had dit ook, na 3 uren tv kijken precies.
    Zelfde melding als jou, waarschijnlijk staat er bij SW en Bootloader ook 0.00, je hebt 14 dagen omruil retour bij internetwinkels, dus gewoon omruilen!
     
  5. Ik wil er morgen langsrijden. Heb inmiddels telefonische toezegging dat ik kan omruilen maar ik ga de zaak niet opsturen gezien de eerdere zeer trage reaktie. Wil zsm weer HD kijken


    Eric
     
  6. Die van mij is nu ook kapot na 15 dagen. Alleen NL 1,2 en 3 waren met veel storing te ontvangen. Andere kanalen melding geen signaal of code E37. Fabrieksinstellingen gedaan, stekker er uit gehad en dan laten zoeken op 372.00 / 5555 niks te vinden meer. De signaalsterkte balk staat op de helft, zonder coax springt hij wel meteen op 0. Mijn decoder zat in een Ziggo aktie pakket. Mijn postcode 3735.

    Lekker morgen het begin van het EK :evil:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2008
  7. Omgeruild!
    Men sprak de verwachting uit dat het niet goed zou zijn omdat ze blijven vasthouden aan een Ziggo probleem.
    Thuisgekomen aangesloten en inmiddels weer 2 dagen in bedrijf.
    Afwachten of het goed blijft.


    Eric
     
  8. De Samsung HD-ontvanger geeft ook een E37 error bij slechte signalen, waarbij de signaallevel indicator nog steeds voldoende signaal aangeeft!!.
    Let dus vooral op de gebruikte kabels en stekkers in orde zijn. Sluit desnoods de ontvanger rechtstreeks aan op de aansluitdoos waarop de ziggo coax is afgewerkt om uit te sluiten dat er toch iets verkeerd gaat.


     
  9. E37

    Ik heb precies het zelfde probleem als Rene Bot
    Is er al een oplossing?

    mijn firmware = v132, hw = 501
     
  10. Op www.display.nl heb ik gezien dat particulieren nu ook kunnen kopen. En daar hebben ze goede kabel coax 12 en gemetalisserde Hirsmann connectoren. Dat is een perfecte combinatie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina