1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Foutmelding E37

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door Nootdorp99, 25 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ondervind hetzelfde probleem. Bij Ned 1 / 2 / 3 krijg de melding E37 geen signaal. Andere zenders geven geen probleem.

    Ik de Samsung 360 decoder sinds vorig jaar. In het begin werkte alles prima...soms liep de decoder vast, maar na simpele reset werkte alles weer.

    Maar nu heb ik al geruime tijd dus E37. Soms spontaan kan ik weer NED1/2/3 ontvangen, maar na ongeveer een maand poef weg zenders.

    Verschilde coax kabels geprobeerd. Geen resultaat
     
  2. Onbegrijpelijk en raar toch?

    Ik heb gisteren mijn decoder bij Media Markt (prima service trouwens!) geruild en vol verwachting thuis geinstalleerd......
    Niks....kwam zelfs niet door het installatiemenu heen. Geen enkele zender wordt gevonden terwijl de indicator van signaalsterkte voluit staat. De helpdesk van Ziggo maar weer gebeld....lang aan de telefoon gezeten en het hele ritueel van stekker eruit etc weer gevolgd. Resultaat wederom nul. Mijn oude digitale kastje maar weer gepakt en dan werkt alles perfect (tenminste met een scart-aansluiting en geen hd natuurlijk)......niet optimaal dus.

    Conclusie van Ziggo is derhlave dat de decoder kapot is. De tweede op rij ! Dat lijkt me erg toevallig maar ja........het plezier van mijn nieuwe lcd en decoder (vorige week ontvangen) is nu wel tot een dieptepunt.

    Wederom Mediamarkt gebeld en het hele verhaal uitgelgd........eind deze week krijgen ze nieuwe decoders binnen. Geen probleem om te ruilen!

    Kortom: de service van zowel Mediamarkt en Ziggo is prima. Ik wordt goed te woord gestaan en niets lijkt onmogelijk.......behalve dan het oplossen van mijn probleem.

    Eric
     
  3. welke smartcard heb je in gebruik:

    - een casema opdruk
    - ziggo blauw
    - ziggo oranje
    - ...
     
  4. Ik heb een zwart met oranje smartcard met een casema opdruk.

    Eric
     
  5. Het lijkt alsof mijn E37 probleem is opgelost. Laat ik nog niet te vroeg juichen maar het gaat al een kleine 2 dagen goed.
    Wat ik veranderd heb is de plaats van de decoder. Hij stond in een kastje bovenop mijn HDD recorder en werd behoorlijk warm. Nu staat ie op een plek met meer (ventilatie)ruimte rondom. Ik ben geen techneut maar ik kan me voorstellen dat dit de oorzaak inderdaad is geweest. Ik lees graag jullie reactie.

    Rene.
     
  6. De E34 wordt veroorzaakt door een fout in het aangeboden signaal al of niet in combinatie met een fout / bug in de decoder. Ik zie geen relatie met het te warm worden van de ontvanger.
     
  7. Zou de het soort of de versie van de smartcard van invloed kunnen zijn denk jij?

    Eric
     
  8. E37

    Ook mijn Samsung DCB-H360ra decoder laat na welgeteld 1 dag prima gewerkt te hebben nu melding E37 zien. In overleg met Ziggo gereset en terug naar fabrieksinstellingen maar niets helpt.
    Signaalsterkte 100% met of zonder antennekabel en 0 zenders gevonden.

    Hoe verder, mijn internetwinkel www.goedkopen.nl probeert me al een week aan het lijntje te houden. Mailtjes sturen naar die en die en dan geen antwoord krijgen. Ben het beu.

    Iemand al iets positiefs te melden inmiddels


    Eric
     
  9. welke frequentie en netwerk-id gebruik je ??
     
  10. Mijn probleem in in ieder geval opgelost nadat ik een nieuwe decoder heb gekocht.

    IK heb nog wel wat problemen met het geluid (de afstandbediening reageert wel op hard en zacht maar qua geluidsniveau hoor ik geen verschil) en snap ik nog niets van alle beeldformaten maar ik ga hier de forums goed lezen alvorens nieuwe topics aan te maken.

    Eric
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina