1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Orange Cable Premium via Ziggo (Casema) stiefkindje??

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Randstad!, 25 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi!

    Mailaccounts en webmail is toch waar je nu over vertelde dat dat nu niet meer kan. Dat ligt toch bij Orange? Denk niet dat we hier uit komen maar zoals ik het lees zou ik dat echt bij Orange verwachten.

    Bye,
    Raymond.
     
  2. Mailaccounts: ja, daar had ik het over. Wijzigingen aanbrengen daarvoor moest ik alleen inloggen op de Orange site. Maar dat is er dus niet meer.

    Ik denk dat we er niet uit komen, omdat je niet op de hoogte bent van de toenmalige constructie die ze bedacht hadden. Daardoor begrijp je het niet. Misschien kun je je daarover eens laten informeren, zodat we op dezelfde golflengte komen?
     
  3. Hi!

    Volgens mij snap ik je wel. Maar heel zwart/wit is het volgens mij :

    Je bent nu Orange klant. Je kunt (of kon) daar via de service pagina van Orange je internet zaken aanpassen. dus maken van e-mail adressen. Je bent nog steeds Orange klant, voor internet. Dan zou je toch verwachten dat je ook DAAR moet navragen als ze je product (je bent toch nog Orange klant) zomaar aanpassen? Dus dat je ook DAAR je probleem neerlegd, todat je eventueel een migratie krijgt en communicatie hier omtrend van Ziggo. Een pers bericht is wat mij betreft geen klant communicatie richting eind gebruiker.

    Bye,
    Raymond.
     
  4. Mijn internetverbinding is altijd prima geweest. Ik ben al casema, Wanadoo en Orange Cable klant geweest zonder dat ik er technisch last van heb gehad. Alleen voor eventuele webmail moest ik naar orange.nl ipv Casema.nl, so what! Ik begrijp het hele probleem niet.
     
  5. Gekke situatie, met dat Orange Kabel Internet!
    Doordat Casema destijds verkocht werd aan France Telecom, die Wanadoo in hun pakket hadden, werden de Casema internet abonnees ineens Wanadoo klanten. Later werd dat "Orange" en weer later werd Casema verkocht en zijn ze zelf weer met internet begonnen onder de naam Casema.
    Daarnaast bleef Casema internet verzorgen voor Orange.

    Je zal waarschijnlijk binnenkort wel door Orange op de hoogte gesteld worden van hun kabel-internet overgang naar Ziggo.
    Want ondanks dat Casema Orange Internet verzorgde via hun kabelnet, blijft het feit dat je (welliswaar voorheen Casema? en later "gedwongen") nog steeds Orange Internet klant bent.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina