1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Orange Cable Premium via Ziggo (Casema) stiefkindje??

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Randstad!, 25 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange Cable (Premium) via Ziggo (Casema) stiefkindje??

    Via Casema heb ik al 10 - 15 jaar Orange Cable (voorheen Wanadoo). Op de nieuwe Ziggosite is helemaal niets meer te vinden over de Orange Cable pakketten, zelfs geen alg. voorwaarden meer.:evil:

    Wilde vandaag even checken welke snelheid ook weer precies bij mijn pakket hoorde en zowel bij Ziggo als bij Orange dus niets meer te vinden. Bij Orange krijg ik dan nog wel de melding van 'pagina niet gevonden'.

    Ik vind dit te gek voor woorden en dat kun je als provider ook niet maken!

    Zou ook wel eens willen weten wat Ziggo van plan is met de Orange Cable klanten.

    Zelfs van de overstapservice kun je geen gebruik maken, dan loop je vast met deze combinatie van Casema (Ziggo)/Orange Cable.

    Ik ben :evil::evil::evil::evil:

    P.S. Zelfde speelt eigenlijk ook bij dit forum. Geen mogelijkheid om aan te geven dat je een Orange Cable gebruiker bent, maar Cable gebruikers horen ook niet op het Orange ADSL forum.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2008
  2. Orange Cable is zojuist overgenomen door Ziggo. Zal je nog wel bericht van krijgen.
     
  3. dez fout licht bij oramge angezien ze nu nog je profider zijn maar nu het is overgenomen zullen je diensten naar ziggo overgezet worden. daar zul je vanzelf wel bericht van krijgen. lees dit maar even: http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=85624
     
  4. Nee, fout ligt niet bij Orange, alle handelingen lopen via Casema. Zojuist artikel gelezen. 140.000 klanten kunnen nu dus helemaal niets meer terug vinden over het abo en kunnen ook geen enkele handeling verrichten (bijv. emailadres wijzigen).

    Een simpele melding op hun site, lijkt me niet te veel gevraagd, weet je tenminste wat er aan de hand is.
    Communicatie is blijkbaar niet de sterkste kant van Ziggo (ook gezien de factureringsproblemen bij @Home klanten).:evil:
     
  5. Je kunt in je profiel aangeven dat je "orange" gebruiker bent als je dat wilt. Bij woonplaats/provider waar je nu randstad/casema hebt staan zou je Orange kunnen toevoegen.

    Maar de verschillen zullen in de komende tijd wel vervagen, over een aantal maanden zijn alle verschillen verdwenen en is je 'ex-kabelaar' niet zo belangrijk meer, dan gaat het meer om je postcode/gebied als je problemen mocht hebben omdat alle ISP-zaken en verbindingen gelijk zijn.

    Uiteraard zijn Orange-cable klanten hier gewoon welkom, tenslotte hadden die gewoon een Casema/Ziggo verbinding. Alleen ISP-diensten (mail e.d.) liepen via Orange zelf volgens mij.
     
  6. Hi!

    Modem activatie loopt via Casema, maar aanmaken van mailboxen enzo niet. Dat is echt Orange die je dat moet verschaffen. Ze lopen via het netwerk van Casema maar thats it...

    Laat me de link van het artiekel eens zien want klopt mijns inziens niet.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. In het oude Casema gebied kan je nog steeds Cable Orange aanvragen. Doe de postcode check en zie daar.

    Let op, alleen mensen van het oude Casema gebied.
     
  8. Hier nog een keertje de link http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=85624

    En inderdaad mailboxen wijzigen/aanmaken liepen via de site van Orange, maar dat kan dus nu niet meer. Dit zou nu dus bij Ziggo moeten, maar die mogelijkheid is er ook niet. Dus 140.000 klanten moeten wachten totdat Ziggo hun site heeft aangepast en dat zal wel tijden gaan duren, want Orange Cableklanten zijn leuk voor de inkomsten, maar verder een vergeten groep.:evil:
    Enige berichtgeving van of Orange of Casema/Ziggo was wel zo fatsoenlijk geweest; zoals ik al zei: al stond er maar iets op hun site. Nee, Orange mietert gewoon die pagina eraf.:evil:

    @xitami1980:
    alleen Orange ADSL is nog verkrijgbaar. Op de homepage van Orange onder 'overige produkten' staat nog cable, maar die link verwijst naar een niet meer bestaande pegina.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2008
  9. Je bent nu Orange klant en tot verhuizing lijkt me het dat je daar je dingen moet doen. Er is kennelijk overeenstemming gekomen met Orange over de overname. Ik kan hier alleen over speculeren. Maar je kunt je ook voorstelllen dat als er recentelijk iets getekend is dat een uiteindelijke migratie later gebeurd, ivm voorbereidingen.

    Ik zou Orange hier op aanspreken als ik jou was want klinkt erg raar. Je bent daar klant nu en niet bij Ziggo.

    Bye,
    Raymond.
     
  10. Quote: Ik zou Orange hier op aanspreken als ik jou was. Quote

    Nee, voor alle problemen (storingen, wijzigingen abo, betalingen, vragen enz. enz.) was Casema degene die ik moest benaderen. Daarover is ook ooit een mailing geweest van Casema. Alleen mailaccounts/webmail liepen via Orange.

    De helpdesk van Orange is dus nooit voor cable klanten bestemd geweest. Dat stond in het verleden ook vermeld op de Orange site, maar ja, nu besta je dus helemaal niet meer als cable klant. Notabene al 10-15 jaar klant van Orange via Casema.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina