1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Overstappen van @home naar Ziggo!?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Titan1980, 25 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij zijn al lid van @home internet sinds ze er voor het eerst mee begonnen. We hebben al sinds het begin Internet Intensief (47,95 per maand) maar we halen echt niet de max snelheid.

    We hebben een tijdje bijna 1mb per seconde gehad maar we moeten het nu doen met 500kb per seconde. De vraag is moeten wij nu overstappen op Ziggo?! dan kiezen voor Z3? Gaan we dan wel de max snelheid halen?

    Morgen bellen we direct met Ziggo om te vragen hoe snel ze om kunnen zetten dan.
     
  2. Hallo,

    Als je al @home had dan zit je al bij Ziggo. @home, Multikabel en Casema zijn overgegaan in Ziggo.

    Als er snelheid problemen zijn raad ik aan de helpdesk te bellen, ze kunnen het modem doorlichten en kijken of er problemen zijn. Mocht het blijken dat er een slecht signaal is of een ander probleem zullen ze een monteur sturen.

    Hou ons op de hoogte hoe het afloopt, en wat wat bijvoorbeeld de wachttijden van de helpdesk waren.

    Gegroet,

    Thomas
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina