1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waar blijven mijn emailadres en website??

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door elisa, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisa je heb toch wel een E Mail adres ik heb begrepen dat je vollopig niet meer dat een adres kon krijgen
    GR Gert
     
  2. Hi!

    Elisa heeft geen activatie proces doorlopen, de monteur heeft kennelijk dingen willen oplosen en heeft hiermee meer ellende veroorzaakt dan opgelost.

    To be continued.

    Ook je extra adressen kun je via de portals weer aanmaken. Maar dan moet je wel een werkend main account hebben, wat hier nu overgeslagen is.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Kan jij mij vertellen welk emailadres dat dan is?

    Ik heb ze bij gmail en bij xs4all, maar ik bedoel natuurlijk het email adres bij casema of ziggo. Dat heb ik bij mijn weten nog niet.

    m.v.g.

    elisa
     
  4. Ik voel me al reuze getroost bij het idee dat er werkelijk iets fout zit. Je gaat op zeker moment zowat aan jezelf twijfelen, toch?
    Have a nice day & thnx!

    elisa
     
  5. Email adressen en Homepage (domein adres)

    sinds vandaag zag ik dat de secondair e-mail adressen wel kunnen worden veranderd, of dat werkt is een 2e:roll:, de e-mailadressen die verbonden zijn aan je domeinnaam die zijn nergens meer te vinden :evil:ook de optie het domein te deleten is pleithuize:evil:.
    Persoonlijk vind ik deze overgang naar een andere moneyzuiger waardeloos dan nog maar niet te spreken over de pagina wijzigingen van de onderneming die achteraf... na de fusie pas worden veranderd.:shock:
    Tis net M-soft :wink:...ff snel wat maken...op de markt gooien en daarna ff kijken of we de troep nog recht kunnen breien.
    Het zal mij benieuwen of deze hap nog beschikbaar komt voor ons om de wijzigingen door te voeren die nu een tijdje in de wacht staan.

    een lichtje voor de mogelijke alternatieven brand al...nu nog een keuze maken voordat de boel de boel blijft.
     
  6. Hi!

    Je eigendomein, ik neem dat je het daar over hebt, daar heb je communicatie over ontvangen. Die zul je in eerste instantie niet terug vinden in de mijn ziggo omgeving. Fijn is dit wellicht niet, maar wel realiteit.

    Aanpassingen aan eigen domein verlopen via de helpdesk.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Raymond,
    Communicatie?? ik zou niet weten waar je het over hebt, het enige wat ik heb ontvangen is een mail met het klantnummer om een registratie te kunnen voltooien bij Ziggo...verder kan ik niets vinden.
    Jij kunt mij vast wel uitleggen welke weg bewandeld moet worden om bij de instellingen van ons domeinnaampje te komen

    Wilco
     
  8. Hi!

    Er is losse communicatie geweest over eigen domein. Als je die gemist hebt dan kun je daar ook al een aantal weken geen mail meer op ontvangen.

    De manier om changes te doen is de helpdesk. De domeinen komen pas in een later stadium weer beschikbaar in de mijnziggo interface.

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Probleem met emailaccount opgelost!

    Probleem is opgelost! Complimenten mogen hier ook openlijk gemeld?
    Dank je wel Raymond! Inkomende/uitgaande mail werken alletwee prima.:lol:
     
  10. Hi!

    We zijn druk bezig alle monteurs het activatie proces nogmaals uit te leggen en dat het ook echt nodig is tijdens activatie de e-mail aan te laten maken. Dus ook dank voor jouw berichten dat is een prima voorbeeld case.

    Blij te lezen dat jouw probleem nu opgelost is!

    Thanks!
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina