1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waar blijven mijn emailadres en website??

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door elisa, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vóór 16 mei heb ik me opgegeven voor een Mega account bij Casema. Bevestiging, klantnummer en wachtwoord gekregen op Casema papier. Snelheid 20000, website 500MB en zonder fair use, waren de beloften.

    Vrijdag j.l. aangesloten door Ziggo. Snelheid 16000, website 250MB. Jammer mevrouw, maar een emailadres kunnen we nog niet geven. Een website evenmin. Hoelang dit gaat duren kunnen we ook niet zeggen.

    Zijn er meer nieuwe klanten in afwachting van een emailadres? Ik vind dit een idiote en onprettige gang van zaken.
     
  2. Zelf heb ik het idee dat Ziggo nog bij lange niet klaar was voor de samen smelting van de 3 kabelaars en de officiele start van Ziggo (als je bv ziet hoe slecht hun site in elkaar zit).
    Ik denk dat ze je nog geen e-mail adres kunnen geven omdat ze je een Ziggo email adres willen geven en dat die nog niet in orde zijn.

    Dus ik denk dat er niet veel op zit dan wachten.
     
  3. Hi!

    Bij activatie maak je die aan. Ik snap dus niet zo goed wat je probleem is? Bij activatie heb je toch een hoofd e-mail adres aangemaakt? Of is daar iets mis gegaan. Via dat hoofd e-mail account kun je ook 'sisters' aanmaken.

    Idem voor je 'website' die is dan ook meteen actief, na activatie.

    Bye,
    Raymond.
     
  4. Hi!

    Nee, een nieuwe klant in Casema gebied krijgt bij activatie gewoon een @casema adres. De @ziggo adressen komen beschikbaar als ook @home gemigreerd gaat worden. Casema en Multikabel zijn er nu 'al klaar voor'.

    Waarom hij geen e-mail adres heeft gekregen is me onduidelijk, dat is namelijk onderdeel van het activatie proces. tijdens activatie MOET je een e-mail adres aanmaken. Anders kun je je modem niet eens activeren.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Ik ben nooit bij 'activatie' terecht gekomen, en het lukt me ook niet daar terecht te komen. dat is het probleem.

    Als ik 'activatie' in mijn adresbalk tik, kom ik uit bij digitale televisie. Dan moet ik een kaartnummer voor digitale tv intikken, maar ik ben op jacht naar een emailadres en een website. Misschien dat ik iets heel stoms doe?

    Of lukt die email-activatie alleen maar met Internet Explorer (ik heb een Apple Mac en gebruik: FireFox, Safari, Omniweb, iCab, Netscape - maar nou net geen Internet Explorer).

    groet,

    elisa
     
  6. Hi!

    Mag ik vragen hoe je dan je modem hebt laten activeren? Zonder activatie werkt die niet zegmaar.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. De monteur die de modem heeft aangelegd heeft 'naar huis gebeld' om mij te activeren. Ik begrijp er geen biet meer van, want ik heb inderdaad een (poepduur) contract met Casema gesloten en niet met Ziggo.

    Toen het mij na vertrek niet lukte om bij 'activatie' terecht te komen heb ik de helpdesk gebeld. Daar kreeg ik dus te horen: Uw modem is geactiveerd want hij werkt toch? En u heeft ergens anders al een email-adres dus wat is het probleem? En ... het is onbekend wanneer u een emailadres of website kunt krijgen.

    Ik wil helemaal geen ziggo-account. Ik heb getekend (en betaald) voor een JAAR-contract met Casema. Wat ik al zei: met een snelheid van 20000, 500MB webruimte en geen restrictie fair use.

    Ik begrijp er niets van, voel me vreemd behandeld en zelfs tekort gedaan.

    m.v.g.

    elisa
     
  8. Hi!

    Wat is de datum dat de monteur geweest is en je modem geactiveerd is?

    Je jaar contract bij Casema kan ik je niet bij helpen, daar zou ik de klachten service oid voor benaderen. Casema zul je overigens niet meer krijgen, dat is nu Ziggo. JE krijgt dan vermoedelijk gewoon het recht op te zeggen als het niet conform afspraak geleverd is. Maar dat is geen techische issue, daar brand ik me liever niet aan ;)

    Wat ik wel graag wil uitzoeken is het activatie probleem.

    Dus gaarne de datum wanneer de monteur geweest is.

    En eventueel kun je me je activatie code en/of klant nummer even private messagen zodat ik maandag e.e.a. kan checken.

    Zonder doorlopen activatie proces heb je geen main account en dus geen diensten. Wellicht was de monteur zich daar niet voor bewust. Probeerde ze je te helpen, maar heb je daar nu last van.

    Activatie moet ook met een Apple werken overigens, dus dat mag ook de isue niet zijn.

    Thanks,
    Raymond.
     

  9. De monteur is geweest op vrijdag 22 mei tussen 14 en 15 u ongeveer.

    Ik vermoed dat ze me inderdaad hebben willen helpen met me vast op internet zetten, maar het bleef me dwarszitten natuurlijk. Op zeker moment ben ik de site gaan verkennen en heb ik een accountnaam + wachtwoord kunnen aanmaken. Maar op 'mijnziggo/e-mail' wordt de naam niet als email adres (niet bij casema, en niet bij ziggo) gekend.

    Ik heb hier in de buurt de afgelopen jaren diverse Apples op de kabel gezet, ook in draadloze netwerken, dus dat zou het probleem niet mogen zijn.

    Naar welk emailadres stuur ik je activatiecode, wachtwoord en verdere info?

    Dank voor de hulp in deze doolhof

    m.v.g.

    elisa
     
  10. Hi!

    Wachtwoord hoeven we niet te weten, alleen activatie code en je klant nummer. Ik private message je zo even waar naar toe.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina