1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E-mail wel en niet of niet en wel.....

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Marckie, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds afgelopen dinsdagavond doet zich het volgende probleem voor:

    1 hoofdemailadres kan verzenden en ontvangen
    1 subemailadres kan wel verzenden maar niet ontvangen
    1 subemailadres kan verzenden en ontvangen

    beide hebben de correcte instellingen, beide staan op dezelfde PC

    inloggen op mijnziggo.nl is niet mogelijk omdat de site de gebruikersnaam (= hoofd-emailadres) in combinatie met het nieuwe klantnummer (vrijdag op het hoofdemailadres ontvangen) niet kan combineren. zaken wijzigen is dus niet mogelijk

    Wie kan mij hiermee uit de brand helpen? Inmiddels al een paar keer met de servicedesk gebeld maar daar krijg ik verschillende antwoorden en alle eindigen met "wachten op de website van mijnziggo.nl".......

    Alvast bedankt voor de reactie!

    Marckie
     
  2. Marckie, een oplossing zou kunnen zijn om het sisteraccount te verwijderen en vervolgens opnieuw in te voeren.
    Hiermee voorkom je een eventueel (bij Vista) beveiligingsprobleem, mocht dat de oorzaak zijn.
    Succes,
     
  3. Hai Tom,

    Bedankt voor je reactie!

    Helaas was dit ook een van de vele aangedragen 'oplossingen' van de helpdesk en heeft het geen soelaas geboden.

    Toch bedankt, Marckie
     
  4. Hi!

    En kun je met deze sister wel webmailen? Heb je niet gewoon het password verkeerd? Daar klinkt het namelijk erg naar.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Hai Raymond,

    Ook jij bedankt voor je reactie!

    Het stomme is dat alle 3 de email adressen hetzelfde password gebruiken en vai de webmail van multikabel/ziggo kan ik ook geen van 3-en bereiken.

    Ziggi heeft afgelopen vrijdag geopperd om mijn password te wijzigen via mijnziggo en daar kan ik niet inkomen zonder password....

    Het wordt langzamerhand een beetje het kip en het ei verhaal....

    Marckie
     
  6. Hi!

    Als je via de webmail ook niet kunt inloggen dan is het vrijwel zeker een password issue. Dan hoop ik dat je snel weer in mijn ziggo kunt inloggen.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Hai Raymond,

    Ik zie dat jij 'Ziggo-official' bent. Nu weet ik niet precies wat dat inhoudt maar ik stel mij zo voor dat je wat dichter bij het vuur zit dan ik...

    Blijft het voor mij onduidelijk waarom ik met het ene e-mailadres met hetzelfde wachtwoord wel kan emailen en met het andere niet?

    Daarnaast blijft het van alle kanten ook onduidelijk wanneer mijnziggo weer operationeel is, heb jij daar meer inzicht in?

    Marckie
     
  8. Hi!

    Die vraag kun alleen jij beantwoorden, ik kan me zo voorstellen dat de passwords toch afwijken.

    Mijnziggo is operationeel. , sinds vrijdag.
    Bye,
    Raymond.
     
  9. OK.

    Dat van die passwords dat lijkt mij een plausibele verklaring. Als ik daarvan uit ga en ik op mijnziggo aangeef dat ik mijn password vergeten ben en vervolgens mijn hoofd e-mailadres ingeef samen met het niewe klantnummer, postcode (cijfers en letters) en mijn huisnummer geeft hij de melding:

    De door u ingevulde klantnummer en gebruikersnaam combinatie is niet bekend

    en wat dan?

    Marckie
     
  10. Er zijn twee manieren van inloggen op mijn-ziggo, eentje waarbij je je gegevens zoals abonnementen en zo kunt beheren. Je moet daarbij inloggen met als gebruikersnaam je emailadres zonder @ en wat erachter komt.

    Voor je email-account beheer moet je apart inloggen op deze pagina die nog moeilijk te vinden is via mijn-ziggo (via klantenservice/installatie kom je er wel) :
    http://www.ziggo.nl/mijnziggo/e-mail

    Daar vul je het complete email-adres van je hoofd-account in (dus inclusief @quicknet.nl (of wat je domein ook is) en het wachtwoord van de hoofdaccount.

    Vervolgens kom je in het email-menu, waar je email-accounts kunt aanmaken en ook wachtwoorden van de accounts kunt instellen.
    Probeer eens of je daar wel kunt inloggen met je hoofd-account en vervolgens een wachtwoord te wijzigen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina