1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

slechte bereikbaarheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door theimartens, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Beste Kaasman,

    Maakt u toevallig gebruik van een router?

    Zou u de download- en uploadsnelheid via www.speedtest.nl voor mij kunnen posten hier?

    Met vriendelijke groet,

    Geoffrey
     
  2. Download
    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in NederlandKlaar[​IMG] 1166.2 KByte/sec
    (=9330 kbps)Upload
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalenKlaar[​IMG] 94.8 KByte/sec
    (=758 kbps)Connection
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland.Klaar[​IMG] 377.0 Conn/min
    Dit is het en ik maak inderdaad gebruik van een router maar dat heeft nog nooit slomer internet opgeleverd ik heb ook expressdeandere computers uitgezet
     
  3. Ook hier storingen

    Hier in Woerden ook storing met het internet. Moet elke keer de router resetten. Balen. :mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina