1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

slechte bereikbaarheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door theimartens, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Advies: schriftelijk naar afdeling klachten.
     
  2. Advies: Op schrift naar afdeling klachten.
     
  3. Klantenservice onbereikbaar

    Het is inderdaad een drama! En het advies een brief te schrijven tssss, kan haast niet geloven dat daaar dan wel op wordt gereageerd! Draai dat dan even om en reageer eerst op je telefoontjes en emails, en dan pas op je brieven! Ik heb al 4 keer geprobeerd te bellen met ziggo, alle vier de keren meer dan tien minuten aan de lijn gezeten. Niets over aantal wachtenden voor je, je zit maar te hopen dat er wordt opgenomen. Ook gemaild met mijn vragen uitgeschreven, kon zo een antwoord op worden gemaild, maar geen enkel bericht. Het is een-en-al klote daar, iedereen zit buiten te genieten van het lekkere weer of met elkaar te spelen. ik heb zelf bij multikabel gewerkt destijds en dat liep allemaal strak in het gareel.....als er iemand langer aan de telefoon zat te wachten dan een minuut werd dit gesignaleerd en werd deze opgenomen. dat was dan al een schande! Dit si in en intriest. ik wil ook geen lid meer zuijn van ziggo en ga al mijn abonnementen opzeggen! Basta! Wat een service.....het is allemaal ook nog eens duurder geworden, mijn facturen zijn niet inzichtelijk en daarmee niet declarabel (want thuiswerker) en de bedragen kloppen ook nog eens niet. Wat onprofessioneel!
     
  4. Je geeft aan dat je bij MK gewerkt hebt. In dat geval zou je moeten weten dat klachten een aparte afdeling is, die erg snel reageert.
    Dat klopt. Ziggo werkt niet met het vermelden van het aantal wachtenden.
    Kom er nog eens kijken, je weet de weg.Kun je met je eigen ogen zien of iedereen lekker buiten zit, en de telefoon maar laat overgaan
    Facturen zijn in zoverre veranderd dat er nu een ander logo opstaat. Dat de bedragen niet zouden kloppen: dat kun je schriftelijk vermelden in een klachtenbrief.
     
  5.  
  6. Hehe, kan ook, was gewoon een optie om een pakket te nemen , dus geen foefje gebruikt :D
     
  7. Ook wij medewerkers van voormalig multikabel staan heel raar te kijken dat we wachtrijen hebben we zijn het niet gewend.

    Het is niet de bedoeling dat het zo blijft hoor.

    Er zijn een aantal storingen geweest en nog op de mijn ziggo is er af en toe een storing waar direct aangewerkt word.

    We hebben ook overleg hoe we het beter kunnen en moet gaan doen.
    Vergeet ook niet wij hebben nieuwe systemen waar ook wij aan moeten wennen.

    We doen ons best om iedereen zo goed mogleijk te woord te staan en de meeste programma's werken nu dan ook eindelijk.

    Mvg,
    Chinchan
    www.ziggo.nl
     
  8. :shock::shock:
    Test een groot bedrijf e.e.a. niet voordat ze het in de markt zetten?
     
  9. ja tuurlijk doen ze dat wel maar van uit 3 programma's naar 1 nieuwe die slomer is dan wat we gewens zijn....

    enne we krijgen nu ook heel veel vragen binnen he
     
  10. Ik word ook gek van ziggo en zit er ook aan te denken om van inet provider te veranderen de kwaliteit is 0.0 ik heb eindelijk iemand aan de lijn gehad na 30 min bellen BELACHELIJK.

    Verder is de kwaliteit 0.0 ik ben een online gamer en dankzij dit bedrijf is online gamen onmogelijk geworden omdat ik verschrikkelijk lag

    Lag ( Plotseling schokken in het game dat het spel stil staat en dan versneld doorgaat in online games is dit funest)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina