1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

slechte bereikbaarheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door theimartens, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet alleen helpdesk (twee weken niet te bereiken , inmiddels 10 euro aan kosten en nog steeds geen service)

    Maar ook via internet formulier kan ik geen nieuwe aansluiting aanvragen(in verband met verhuizing)

    internet bestelformulier zegt dit :


    Het kan zijn dat het adres in de adresbalk niet klopt of dat er een oud adres in je favorieten staat. Controleer of er geen spaties of spelfouten in het adres staan.


    Tip

    Lukt het nog niet om de pagina te bereiken? Klik dan op de volgende link om naar de homepage van Ziggo te gaan.
    Andere suggesties

    • Ga verder via het menu
    Ik heb totaal geen ander keus om maar een andere provider te zoeken .
    Trouwens, met multikabel was ik dik tevreden, helpdesk was super , helaas is dat verleden tijd ....
     
  2. Tja, je bent niet de enige die de Klantenservice wil bereiken, dat levert zo zijn problemen op, zeker na veranderingen van pakketten en de fusie. Helaas begrijpen mensen dat niet.
     
  3. Ja , dat snap ik , maar ik denk niet dat al die mensen voor hun plezier bellen.
    Ik schreef over paar weken, maar eigenlijk ben ik al meer dan drie maanden bezig geweest , om in mijn nieuwe huis aansluiting te krijgen.Eerst via internet , dan telefonisch , maar niks helpt.
    Het is gewoon heel erg teleurstellend, aangezien ik bij exmultikabel die probleemen niet kende ...

    De ergste vind ik dat na 20 min. wachten word er opgenomen , en dan doet men net of die me kan niet horen.
    Ik zag pas achteraf dat in plaats van 0,01 nu 0,10 kost .Wat bij elkaar meer dan 10 euro aan ziggo van mij hebt opgebracht .En nog steeds , niks .:?
     
  4. Vreemd, kom er anders gewoon door. Langste wachttijd was bijna 5 minuten.
     
  5. Ja , eerlijk gezegd was het voor het eerst probleem bij multikabel, maar dat kwam gedeeltelijk doordat de oude eigenares was vergeten abo op te zeggen.
    Ok ik zat daar nog niet , maar nu ben ik bezig met verhuizing en als het zo doorgaat zal ik zonder internet zitten alsook zonder telefoon etc.

    En de wachttijden begon ik op te schrijven nadat ik twee keer tussen de 7 en 13 min. aan de lijn zat .
    volgende dag was het 20 min, toen heeft Martijn opgenomen , deed net of hij niks hoort en hing toen op ...
    Maar dat vind ik niet erg ... wat ik erg vind dat er daarna verbinding verbroken wordt ...
    En als ik nu via de ziggo site probeer lukt me niks...
    zelfs in het vakje waar je hoort je postcode en tel. nr in te vullen zodat ze jou 'meteen'gratis terug bellen , vul ik alles juist in , maar dan komt er een melding dat ik ongeldige postcode en tel heb ingevult ...

    P.s. als nieuwe klant wordt je inderdaad al na 2 min. geholpen , heb ik ook geprobeert :)

    Maar ik ben nu rustig naar andere mogelijkheden aan het kijken , want heb geen tijd en zin meer om met Ziggo helpdesk te spelen :)
     
  6. Geen nieuwe klant hoor, sinds 22-08-2000.
     
  7. Ik denk dat bedoeld werd dat als je de optie "ik wil een nieuwe klant worden" kiest in het telefoon menu, dat je dan sneller geholpen wordt dan dat je de optie "ik wil informatie" of "ik heb een storing" kies. :wink:
     
  8. klopt. k druk mezelf ook altijd zo snelmogelijk door zo'n menu heen want als je storing hebt krijg je altijd eerst van die dingen als reset je modem enz. ik wil altijd het lieft zo snel mogelijk een medewerker ..dus gewoon een beetje handig zijn. nu niet meteen allemaal gaan doen he ander lukt het bij straks niet meer:wink:
     
  9. Nog Steeds Een Puinhoop !

    Het is om te huilen, ik ben van de hemel naar de hel gegaan..Multikabel altijd goed bereikbaar en weinig problemen. 1 dag na de overgang van Multikabel naar Ziggo is de digitale ontvanger vastgeslagen. Ik ben 3 dagen achter elkaar aan het bellen geweest, op Zaterdagavond 21.30 kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Ik zou Zondag worden teruggebeld, niks...Maandag weer een poging gedaan, zeker 3 kwartier in de wacht gestaan, en voor elkaar gekregen, er komt een monteur Donderdag. De monteur Donderdag, ja digitale ontvanger is stuk. Hij belde en ik zou met 2 weken een andere krijgen, verder geen mededelingen. Gister heb ik nog maar contact gezocht, half uur wachten, de man vroeg of ik al een brief had gehad, nee dus....Zonder die brief kan ik nog niks, die moet ik samen met de oude ontvanger terugsturen !!!! Net weer geprobreerd te bellen, je word meteen afgebroken , te druk !!! Ik word er echt strontmisselijk van , wat een slecht bedrijf. De site zelf is ook niets te vinden, je krijgt alleen bevestiging en geen antwoord op je mail. Ik ga het nog maar een keer proberen vanavond om 9 uur, want dit kan echt niet zo. :evil:......Ik ga serieus rondkijken voor een ander alternatief, dit is een waardeloos bedrijf...:evil::evil::evil:
     
  10. die telefoon tjow veel mensen hebben vragen nieuwe mensen en natuurlijk de normale hoeveelheid probleem kortom tijdelijk e wijnig personeel zodra alle vragen over het samengaan in ziggo en de veranderingen over zijn enz gaat dit wel weer over. maarja nu is het ff k*t. van die mail ja ik heb zelf nogsteeds @home maar ook hier geen reacktie op de mail waarschijnlijk zit iedereen achter de telefoon. ik kan alleen maar zeggen mensen heb gedult hoe meer je belt enz over het nieuwe ziggo hoe langer de rest moet wachten en daar zijn mensen met een echt probleem bijv een kapote decoder de dupe van. alles word vanzelf duidelijk. over de helpdesk dit is nogsteeds hetzelfde als bij multikabel @home en casema. gewoon zoals het vroeger was maar dan met een nieuwe naam. kortom alle probleemen zijn gewoon overbelasting. dit had ziggo kunnen voorkomen om klanten per brief veel eerder en meer info te geven. maarja dat is natuurlijk veer achteraf praten dat weet ik.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina