1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

slechte bereikbaarheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door theimartens, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruudyl, dat is niet leuk om te lezen. Maar hopelijk zal het gauw met de bereikbaarheid beter gaan.
    Maar wat voor een storing heb je?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2008
  2. Ik heb multikabel (Den Helder), en bij mij is het sinds 2 dagen dat mijn verbinding regelmatig onderbroken word. Ik moet dan mijn modum restarten en dan werkt het weer. Ik kijk het nog even aan, en anders zal ik ook moeten bellen.
     
  3. Krijg het vermoeden dat Ziggo het te niet aan kan
    Inloggen enz loopt voor geen meter

    Ik heb geen problemen met internet op zich

    Johan2
     
  4. Vreemde problemen allemaal...

    Heb namelijk het idee dat ze qua internet alleen de back-office aanelkaar hebben gekoppelt.... maw... zat je bij @home dan zit je nu nog steeds op dat net werk, zelfde verhaal bij Chello en Mulikabel....

    Dus dat internet vreemd is gaan doen na het veranderen van de naam.... tja..... Ik zeg nie dat het kan..... maar zou het wel opmerkelijk vinden.

    Er is nu niet een enorme toeloop van nieuw klanten waardoor servers e.d. op hun grondvesting staan te kraken....
     
  5. In tegendeel, wel een toename van nieuwe klanten!
     
  6. bij @home klanten kan het ook nog onderhoud zijn daar zijn ze op het moment ook heel druk mee. maar dit is meestal per gebiet maar eenmalig en maar een paar uur.
     
  7. Hier al gekeken of er in jouw postcode gebied een storing is?
     
  8. Wat voor het grootste deel telefoontjes zijn die heel goed door Ziggo zelf voorkomen hadden kunnen worden !

    Wat je hier in het forum ziet zijn vooral mensen die over willen stappen naar een pakket-X of pakket-Y en omdat ze van Ziggo zelf niet horen of ze misschien automatisch overgaan naar een nieuw pakket gaan ze bellen. En dan wordt het druk en komen de mensen met echte problemen er dus niet meer door.

    Dat lijkt mij simpel te verhelpen door al direct als je belt mensen een bandje te laten horen dat ze binnenkort een mailing van Ziggo kunnen verwachten met alle informatie wat er met hun abonnement zal gebeuren en een antwoordkaart erbij die men in kan vullen.

    Die mailing laten ze volgens mij gewoon veel te lang wachten, want ik kan me niet voorstellen dat klanten behalve die ene brief van 2 weken geleden niets meer van Ziggo gaan horen.

    Op die manier roep je bereikbaarheidsproblemen dus over jezelf uit waardoor je onbedoeld juist een slechtere naam krijgt dan de goede naam die je had en had kunnen hebben. Een gemiste kans naar mijn mening en dus jammer en onnodig.
     
  9. Staat geen storing in mijn gebied.
     
  10. Dan inderdaad de helpdesk bellen. Of zij je aansluiting willen testen.
    dan weet je meer.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina