1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

slechte bereikbaarheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door theimartens, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. sinds @home ziggo is geworden heb ik steeds dat mijn internet uitvalt.
    Ook naaste kennissen hebben hier veel last van.Ook ben ik volslagen onbereikbaar kan geen klachten mail versturen want hij kent mijn klantnummer niet.Als ik het tel.probeer krijg ik de melding dat het een zeer grote drukte (lees puinhoop is) of ik nu met kabel of met draadloos modem probeer steeds valt het uit behalve op vrijdag 23 mei j.l ging het wonderwel goed docht vandaag 24 mei was het omte huilen ik weet niet wat te doen:cry: ben 5 jaar lid van @home heb een andere provider aangevraagd
     
  2. Hier hetzelfde laken een pak. Als het zo doorgaat ben ik weg bij Ziggo!!!
     
  3. geen email versturen en ontvangst

    Ik heb altijd al last van haperende verbindingen met home en ook vanochtend weer 2 uur geen verbinding. Komt vaker voor, maar ik kan al een week geen e-mail meer versturen.
    Weet iemand een oplossing??
     
  4. storingen en klachten

    Gelukkig ben ik dus niet de enige, bij mij in de buurt is ook bij een aantal mensen de telefoonverbinding van @home al een week weg.
    Wat een puinzooi!
    Ook ik ben al vijf jaar bij @home, maar ga ook maar eens verder kijken naar een andere provider.:oops:
     
  5. Ik ben ook gedwongen om over te stappen naar Ziggo en na de mededeling dat home over zou gaan naar Ziggo had ik de problemen al voorspeld. En ja hoor sinds drie dagen een waardeloze verbinding in mijn postcode gebied (5045) en home/ziggo totaal onbereikbaar voor hulp.
     
  6. Toch knap dat de kabels en hardware uit zichzelf weet dat ze een andere naam hebben gekregen :wink:, aan de systemen is namelijk niets gewijzigd. Dus dat het na 3 dagen niet meer werkte heeft niets hiermee te maken en is een normale storing volgens mij.

    Wat wel heel slecht is, dat de helpdesken zo slecht bereikbaar zijn en de wachttijd zo enorm lang is blijkbaar.
     
  7. Helaas sta je gewoon machteloos. Ik ga morgenvroeg proberen in een laatste poging om contact te krijgen home en anders ben ik pleite naar een andere provider.

    Voorheen altijd dik tevreden met home!!!!!!!!!!!!!!
     
  8. Als daar in Tilburg de verbinding nu en dan wegvalt, is dat voor mij een teken dat het vervangen van de 22.000 versterkers vordert.
    Het bedrijf dat het onderhoud doet voor @home is vanaf begin maart bezig met een upgrade project in de netwerken Brabant en Limburg dat al in medio dit jaar moet worden afgerond. :wink:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2008
  9. Probeer bij SMTP is in te vullen MAIL.ZIGGO.NL
     
  10. Was vroeger bij Multikabel, bij storingen goed te berijken, Ziggio helpdesk, vergeet het maar, ben van de hemel in de stront geraakt met die *** Ziggio, en maar dik doen op TV.

    ***) taalgebruik
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina