1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Domeinnaam onder Multikabel

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Leocoremans, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kan weer inloggen om mijn homepage aan te passen. Het lukt me alleen nog niet om mijn email op te halen.
     
  2. Hi!

    Op welke server (hostname) probeer je die mail op te halen?

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Hallo Raymond,

    Had enige maanden geleden een toegangsprobleem naar mijn domein.
    Uiteindelijk werd dat probleem prima opgelost.

    Nu treedt dit probleem in een andere vorm weer op.
    Heb geen wijzingen aangebracht in mijn Upload programma.!

    Inloggen doe ik overeenkomstig de procedure zoals na de 1e probleemoplossing.

    Krijg de melding na het inloggen; Recieve error:connection reset en vervolgens Connection failed.

    Zijn er misschien onlangs inlogwijzigingen doorgevoerd?

    Alvast bedankt !

    Jos
     
  4. Heb de hostnaam home.quicknet.nl ook maar veranderd in
    homedrive.ziggo.nl

    en het werkte bij mij dus ook weer goed:applause:

    bedankt voor de tip Hamilton:frons:


     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina