1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Domeinnaam onder Multikabel

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Leocoremans, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Via de servicesite van Multikabel heb ik een domeinnaam geregistreerd (tegen € 2,50 per maand meerkosten).

    Aan deze domeinnaam heb ik een een info@domeinnaam.nl e-mailadres gekoppeld. Via de servicesite van MUltikabel was deze zo ingesteld dat berichten werden doorgezonden aan mijn hotmail account.

    Op de huidige Ziggo-site wordt helemaal niet meer gesproken over domeinnamen. Doen zij dat niet meer? Ook op mijn Ziggo kan ik er niets meer over vinden. Gelukkig is de website die ik heb gemaakt met daaraan gekoppeld mijn domeinnaam weer in de lucht maar het e mail adres info@domeinnaam doet het niet meer (komt niet aan). Hoe kan ik dit oplossen (kan er ook niet bijkomen via de servicesite).
     
  2. Heb je dit topic al doorgelezen en andere topics die hierover gaan in het forum ?
     
  3. e-mail

    Heb ik inderdaad gelezen en ik heb het pop adres op eigendomein.quicknet gezet.

    Krijg nu echter de vermelding dat inloggegevens en wachtwoord niet zou kloppen. Heb het al geprobeerd met inlog : info@ateliermariannecoremans.nl
    catch-all@ateliermariannecoremans.nl

    en wachtwoord gelijk aan die ik altijd gebruikte voor mijn eigen e mail lr.coremans@quicknet.nl (voor het inloggen onder de service site van multikabel onder domeinnamen was geen ander wachtwoord nodig). blijft echter blokkeren.
     
  4. Hi!

    catch-all@ is prima, maar vermoedelijk weet je je password niet meer.
    Op de service site kun je niet meer inloggen met je domein, het is het password van de extra mailbox. Niet van je main account. In dit geval dus je napuxxxx box. Niet je main naar degene die op 1 eindigd.

    pop server: eigendomein.quicknet.nl
    webmail: eigendomein.quicknet.nl

    Bye,
    Raymond.
     
  5. problemen e mail domeinnaam

    Dank voor je reactie. Krijg echter nog steeds de melding in mijn mailprogramma invalid inlog. Ik heb/had ook niet een ander wachtwoord voor de domeinnaam.
    Ik ben altijd ingelogt als napufo20 (later is dit vervangen door het e-mailadres) en vervolgens het wachtwoord. Onder de servicesite van Multikabel kon je dan terecht bij je domeinnaam en je e mail adres gekoppeld aan je domeinnaam (die ik dus had doorgelinkt naar een hotmailadres die wederom door mijn e mail programma werd opgehaald. IK heb ook al een mailtje aan quicknet gezonden. Deze reageren echter niet. Klaarblijkelijk is er nog een ander wachtwoord die ik niet ken?
     
  6. Ik heb helaas ook al een aantal weken het zelfde probleem. Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt.

    Groetjes Margreet.
     
  7. Hi!

    Ik zie je niet inloggen op eigendomein.quicknet.nl.

    Heb je als pop server voor die mailbox (latterlijk):

    eigendomein.quicknet.nl

    Kan het me niet voorstellen anders zou ik daar iets van moeten vinden in de logfiles. Overigens is napufo20 een main account. Aan een main account is nooit je domein gekoppeld geweest. Dat is altijd een sister account geweest. In jouw geval is dit napufo21.

    Je kunt ook met webmail je mail halen dat is dan (voor napufo21)

    https://eigendomein.quicknet.nl/webmail/src/login.php

    Bye,
    Raymond.
     
  8. Hi!

    En ook jouw IP zie ik niet terug in de log files. Zelfde verhaal, heb je je mail server naam aangepast, ik denk het niet. Zie andere posting.

    pop3: eigendomein.quicknet.nl

    Ik wil jullie best op weg helpen maar probeer dan in ieder geval even op de juiste server ;)

    Suc6,
    Raymond.
     
  9. Op https://eigendomein.quicknet.nl/webmail/src/login.php probeer ik in te loggen. Dit heb ik inmiddels met info@mfnf.nl, catch-all@mfnf.nl, mfnf, frowijn, frowijn@quicknet.nl en nog enkele namen geprobeerd tevens de oude nef...60 en nef..61. Zover ik weet heb ik mijn wachtwoord goed ingevult. Een manier om dit wachtwoord op te vragen, kan ik helaas niet vinden. Ik kan gelukkig wel inloggen op mijn gewone ziggo account met dit wachtwoord.
    Het popadres in Outlook Express heb ik al ingevult: eigendomein.quicknet.nl. Ik heb zelf geen enkel idee meer wat ik fout kan hebben gedaan. Ik hoop dus dat er iemand is die kan vertellen wat ik nog fout doe.

    Groetjes Margreet.
     
  10. Hi!

    De ne...61 is prima verder, maar ook info@ moet werken, beide staan er als adres in zag ik. Private message me even als je wilt. Dan kan ik kijken of ik iets voor je kan doen.

    bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina