1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kan geen mail meer ontvangen (multikabel)

Discussie in 'Internet - Email' gestart door ron38, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. we zijn laats op vakantie geweest, en toen we terug waren bleek dat ziggo multikabel overgenomen heeft, sindsdien zijn er problemen met het ophalen van de email,

    we kunnen gewoon email's versturen maar als we email's proberen binnen te halen moet je je wachtwoord en gebruikersnaam invoeren, als je dat dan doet heeft de pc een hele tijd nodig om te denken en dan moet je alles weer invoeren, dat gaat zo eindeloos door, als je dan op annuleren klikt waar je je wachtwoord in moet voeren dan, krijg je de volgende foutmelding

    Account: 'pop.quicknet.nl', Server: 'pop.quicknet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92


    ik zou niet weten wat ik er mee aanmoet, als ik naar de site van quicknet ga dan kan ik met min wachtwoord en gebruikersnaam gewoon inloggen.

    alvast bedankt voor de replies,

    ron38
     
  2. Ben je op de hoogte van de wijziging dat je nu moet inloggen met je (hoofd)e-mailadres i.p.v. je gebruikersnaam? Dit geldt voor de pop-server en ook de newsserver. Webmail werkt ook nog gewoon met je gebruikersnaam.

    Suc6,
    PeeWee.
     
  3. ik heb geprobeerd in te loggen met ............@quicknet.nl
    en dan mijn wachtwoord, ik krijg echter hetzelfde probleem,
    ik neem aan dat de de pop server nog steeds hetzelfde is namelijk pop.quicknet.nl

    bedank voor de reply PeeWee
     
  4. Tja, dan lijkt het er toch op dat je een fout e-mailadres of wachtwoord hebt ingegeven (caps lock?). Misschien helpt het als je in je e-mailprogramma het account een keer verwijdert en opnieuw aanmaakt?

    Kun je wel bij je webmail komen met je hoofd e-mailadres?
     


  5. op het quicknet webmail kan ik met mijn gebruikers naam en wachtwoord inloggen maar op de ziggo webmail (https://webmail.multikabel.nl/) zegt ie dat mijn wachtwoord of email adres verkeerd is. het lijkt me dan dat min email adres verkeerd is, omdat mijn wachtwoord wel met de quicknet webmail werkt, en het email adres lijkt me ook sterk ik heb namelijk een mailtje verstuurd naar een email adres van een kind en die heb ik precies overgenomen zoals die daar in de gegevens staat (gmail).
    is er mischien een andere plek waar ik het inloggen zou kunnen testen.

    bedankt voor de tijd die je neemt om de replies te schrijven
     
  6. Wacht even, gebruik je ADSL van Quicknet (omdat je onderscheid maakt tussen Quicknet en Ziggo webmail)? Dan moet je misschien deze post eens doorlezen: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11461

    Hier wordt gesproken over nieuwe serveradressen voor de adsl-klanten.
     
  7. Hi!

    Dit betreft een DSL klant.

    DSL klanten hebben een andere mailserver.

    pop: pop.quicknetADSL.nl
    webmail: webmail.quicknetADSL.nl

    Suc6,
    Raymond.
     

  8. heel erg bedankt dat was het probleem ik gebruikte pop.quicknet.nl inplaats van pop.quicknetadsl.nl :) bedankt voor het helpen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina