1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

inloggegevens kwijt catch-all email

Discussie in 'Internet - Email' gestart door eniab, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik kan niets meer met mijn catchall@eigendomein adres weet iemand een oplossing
     
  2. Hi!

    Om welk domein gaat het?

    En heb je voor die catch all de mailserver instellingen veranderd? Zoals in de e-mail verteld was die alle eigen domein houders ontvangen hebben een aantal weken terug?

    Dus:

    pop server: eigendomein.quicknet.nl
    webmail: eigendomein.quicknet.nl

    Bye,
    Raymond.
     
  3. ik zie het al
    hij staat bij mij op pop3
    toch ziggo maar bedanken voor de mail die niet verstuurd is
    bedankt voor deze informatie
     
  4. Hi!

    Die mails zijn verstuurd door Multikabel, en die zijn echt verstuurd.
    Stond die wellicht nog in je inbox nu? Het was een e-mailing...

    Maar werkt weer nu?

    Bye,
    Raymond.
     
  5. werkt weer
    en de mail is ook binnen
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina