1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo komt belofte niet na

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zipper306, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ja hoor de mevrouw was me prima behulpzaam met de informatie die ik wou hebben,
    en het behoorde eigenlijk niet tot haar taak omdat zei bij de afdeling sales zit en niet bij bestaande upgrades.
     
  2. Helemaal mee eens. Iedereen bij Ziggo doet zijn uiterste best om alle diensten weer zo te laten draaien zoals het was. Geef het bedrijf én zijn medewerkers wat meer krediet.
    En gebruik het forum waarvoor het bedoeld is, wissel tips en trucs uit. Maak technische/administrieve mankementen aanhangig, denk hierbij aan de Ziggo officials die hier rondkijken. Deze gasten verdienen zeker meer krediet én waardering. Dat zij hier tips en antwoorden geven doen ze ook alleen maar in hun vrije tijd, ze krijgen hiervoor niets meer uitbetaald.
    [FYI: Ik ben niet meer in dienst bij Ziggo]
     
  3. Het gaat de goede kant op met dit forum!!
     
  4. Daar hebben ze een topic ' de klaagbaak ' dat zou op dit forum ook niet misstaan:lol:
    wat dat betreft d8n ze daar misschien al verder :wink:
     

  5. Wat heeft de belastingdienst te maken met je particuliere abonnement bij Ziggo?

    Als je het voor je zaak wilt gebruiken:
    http://www.ziggozakelijk.nl/

    Zakt direct je SLA van 48 uur naar 4 uur. Kost je alleen wel wat.....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2008
  6. Ach wij hebben borrelpraat en een aantal grote topics over het functioneren van Ziggo.

    Maar we hebben hier nog te veel het dat mensen met een probleem komen en meteen ook maar hun gram uiten. Op zich is dat niet eens zo erg, als men het verder maar liet voor wat het was. De problemen onstaan als men dit ook in de antwoorden gaat betrekken. Deze discussie en posts zijn haast niet meer uit elkaar te trekken, maar vergallen het leesplezier. Maar ik moet zeggen dat dit fenomeen lijkt af te nemen.
     
  7. Contact Ziggo

    Heb bijna 2 weken geleden Alles in 1 Plus telefonisch besteld als vervanging van alleen internet en analoge tv en begon me af te vragen hoe lang het ging duren, vooral omdat je op de site nu een afspraak datum met monteur kan opgeven.
    Bleek er niets te vinden van mijn bestelling.
    Ga morgen nog een keer bellen om te controleren of het nu wel verwerkt is.
    Geen beste start van Ziggo wat mij betreft.
     
  8. We nemen een borreltje en duiken te bed, over een maand of twee is de rust weergekeerd en bezoekt men een forum zoals dit om het werken van een router te bekijken etc. zo ben ikzelf wijzer geworden van troublesathome voorwat betreft de vragen en antwoorden erop. :p
     
  9. Het is inmiddels 2 weken geleden dat ik gebeld werdt... en ik heb nog steeds nix ontvangen of gehoord van ziggo.
    Ik begin nu ook een beetje te twijfelen... :S
     
  10. Mij werd verteld dat het ingaande 8 juni zal werken, ben benieuwd. Verbaasde mij wel enigszins dat de ingangsdatum op een Zondag is.
    Heb zo mijn twijfels of dat gaat lukken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina