1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo komt belofte niet na

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zipper306, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. slechte bereikbaarheid klantenservice

    oh en voor TV dan Digitenne wellicht, weet iemand nog een goede aanbieder?
     
  2. Nou ik wens je veel plezier met Orange en Digitenne. Ik denk dat je snel weer terug wil naar Ziggo. Geef die mensen ook eens de kans om dingen goed te doen. Ze zijn amper net 2 weekjes bezig. :roll:
     
  3. geef ze ook eens de kans!?!?!?!?

    Hoezo "geef ze ook eens de kans"?
    Jullie doen alsof ze totaal onvoorbereid ineens alles moesten veranderen! Dit hebben ze al zolang kunnen voorbereiden als dat dat in hun ogen nodig was?! Ik geef een bedrijf waar ik zoveel geld aan betaal echt geen twee weken de tijd om mij nul,nul service te bieden! Door het uuitblijven van hun service kan ik mijn declaraties van mijn facturen niet tijdig doen. De belastingdienst heeft daar regelgeving voor; de facturen over januari, februari en maart moeten voor eind mei zijn gedeclareerd. Dat ga ikdus gewoon niet halen, dat kost mij VEEL GELD!. Dus nee, ik geef ze geen seconde langer en ik ga een schadevergoeding eisen.
     
  4. Suc6!

    Je had ook 4 weken geleden al kunnen beginnen met de declaraties ;) Toen waren januari, februari en maart al uit te printen. Denk eerder dat het in dit geval niet aan Multikabel/Ziggo ligt, maar...
     
  5. Helaas is Orange ADSL.
    Als je een klein beetje van de centrale afwoont,valt het signaal als een baksteen inelkaar.
    En denk je dat er bij Orange geen problemen zijn?
     
  6. Ja, maar dat heb ik niet gedaan en dat zou ik ook niet hoeven doen. ik hoef mij toch niet aan te passen aan de beschikbaarheid van mijn provider, of wel? Brammetjuh....??
     
  7. Weet je wel hoe groot de bandbreedte van Digitenne is?
    HDTV kan je vergeten.

    Is je buurman aan het boren? ik hoop voor je dat het beeld goed blijft.
    ik wens je een hele goede tijd en ervaring toe.
     
  8. ik heb 2x gebruikt gemaakt van de terugbel optie.
    en eigenlijk werd ik binnen 5 minuten terug gebeld.
     
  9. Alles naar wens kunnen regelen?

    Hopelijk heeft u alles naar wens kunnen regelen.
     
  10. Misschien kan de moderator een onderdeel "Ziggo-Azijnzeikers" aanmaken? ;-)
    Er wordt nu zelfs geklaagd over de kleur van de website en de kwaliteit van de TV-commercials.
    Iedereen weet inmiddels wel dat het niet nog niet allemaal loopt zoals het zou moeten, maar het gaat nu toch steeds beter, facturen kan je weer inzien, evenals nieuwsgroepen verbruik.
    Als er ineens een enorme toeloop is van mensen die hun abonnement willen omzetten of informatie willen (3x zoveel dan normaal), snapt een kind nog wel dat dit niet onmiddellijk gebeurt is, of dat je gewoon geen verbinding kan krijgen. Over een maandje zal het IMHO vast beter zijn, denk ik zo.
    (FYI: Ik ben niet in dienst bij Ziggo)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina