1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo komt belofte niet na

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zipper306, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je heb volkomen gelijk ik heb wel 10X de melden terugbellen maar er gebeurd niets ook tel.onbereikbaar.

    Thei
     
  2. John,

    Ik heb al een aantal mensen aangesproken over hun postings in dit topic. Ik ga er van uit dat de vlam er nu wel uit is..

    Ik denk dat we het met elkaar eens kunnen zijn dat er hier en daar nog wat schoonheids foutjes zitten.

    Gister heb ik de proef op de soms gedaan,ik moest 28 minuten wachten voor ik een helpdesk medewerker aan de telefoon had. (Oud Mk nummer omdat de postcode check nog niet klopte)

    Het online formulier heb ik nog niet getest, misschien ook maar eens proberen.

    10x invullen is ook een beetje veel, 1 of 2x moet voldoende zijn.

    Ziggo is druk met de migratie van 3 systemen naar het nieuwe platform, ik hoor hier en daar goede en slechte dingen. Ik hoop dat zowel Ziggo als de klanten wat gedult op kunnen brengen, ik weet zeker dat het service niveau tot het vertrouwde niveau terug komt.

    Thomas
     
  3. Ziggo Webteam

    @ Zipper306

    Wij vinden het erg vervelend dat u niet terug gebeld bent door onze klantenservice. Hiervoor onze excuses. Wij willen u graag verder helpen met het " Alles in een pakket plus". U kunt een e-mail sturen met klantgegevens naar support@home.nl met als onderwerp " webcare"

    Met vriendelijke groet,

    Ziggo Webteam

     
  4. john2
    deze 10x zijn over een hele week verspreid en op verschillende uren
    snapje

    Thei
     
  5. Dit is nu precies het probleem wat zich in heel Nederland afspeelt, zoals het nu ook gaat. Alles maar weg willen stoppen en bang zijn voor wat anderen misschien denken en zeggen. Zodra men zegt wat de meerderheid denkt dan wordt die minderheid weggestopt alsof ze niet bestaan.

    Niemand durft meer tegenwoordig. Iedereen is "bang" voor bepaalde groepen.

    Hier lijkt het wel of iedereen "bang" is geworden voor de mensen die wel openlijk hun ongenoegen durven en willen plaatsen.

    Vandaag de dag is vrijwel alles mogelijk maar een beetje de klant echt klant laten zijn en voelen is er in het algemeen niet meer bij. Al die fusies maken het er niet beter op. Als wij, de klant, zo belangrijk zijn dan laat je de klant spreken en klagen en problemen melden voor normale tarieven. Zoals het voorheen bij diverse bedrijven ook tijdelijk is gebeurd. Een jaar lang bijvoorbeeld een helpdesk tegen lokaal tarief bijvoorbeeld. Als dan eenmaal alles weer geluwd is dan kan je best weer iets vragen. Dit heeft destijds goed gewerkt. Dus als de klant centraal staat dan hoef je daar niet eens over na te denken. De klant bepaald of een bedrijf bestaansrecht heeft en niet andersom dat een bedrijf bepaald of een klant bestaansrecht heeft.

    Ziggo zal het misschien wel goed bedoelen allemaal maar het komt er een beetje beroerd uit helaas. Er zijn al teveel wisselingen geweest van partijen, die niet allemaal even goed liepen, waardoor de klanten terecht niet zo positief meer kunnen en willen zijn. Het houdt ergens een keer op. Dit is zeker jammer als een bedrijf het echt meent maar neem maar aan dat over een paar jaar we weer van vorenaf aan beginnen met de volgende partij.

    Helaas heeft de tijd geleerd dat dit geen mening is maar een feit. Maar goed, de komende tijd zal het leren. Zodra alles weer goed/beter loopt dan hoor en zie je deze mensen (daar hoor ik ook bij :wink: ) niet meer en kunnen we even genieten van die betere tijd. :-P
     
  6. Wat ik ervaar is dat er 2 groeperingen, die in wezen hetzelfde beogen, zich tegen elkaar keren. Daar is een spreekwoord over ...

    De ene is een laat ik zeggen van een meer "aanvallende aard" en de ander van een meer "vreedzaam karakter". De onderlinge ergernis aan elkaars manier van "uiten" is dermate dat deze in discussies de boventoon gaat voeren en het oorspronkelijke probleem gaat overschaduwen, waardoor een boel discussies uiteindelijk steeds maar weer over hetzelfde gaan.

    Inderdaad zou deze groepen uit mekaar houden ook een oplossing zijn. Maar een oplossing voor de echte problematiek bereik je daar niet mee.
    We moeten nu eenmaal met elkaar door dezelfde deur, vechtpartijen in de deuropening maken dat omstanders er zich in gaan mengen en dat er niemand meer doorheen kan. Daar schieten we dus geen ene zier mee op. Als men zich dat nu maar eens zou realiseren..

    Wat heeft het voor zin om dit forum op die manier naar de knoppen te helpen ?

    Willen we samen Ziggo bereiken, dan is dit de aangewezen plek. Wil je de boel kort en klein slaan ...

    Neemt niet weg dat je best wel mag laten blijken dat je helemaal niet vrolijk bent, maar dat kan in vele toonaarden en met mate. Ik zou bijna voorstellen om aan postings maar een soort bijvals/applaus meter te gaan hangen. Dat scheelt ieg een heleboel postings.
     
  7. mijn reactie


    Dan zal ik dáár niet graag willen komen...
    :shock:
     
  8. Het gaat er niet om *dat* er geklaagd wordt maar *hoe* er geklaagd wordt

    Ik heb er geen probleem mee *dat* er geklaagd wordt maar de manier waarop sommige leden dit doen.
    Het heeft geen zin om te blijven klagen dat providers samengegaan zijn in Ziggo.
    Dat feit is een gegeven en daar zult u zich in moeten schikken of u zoekt een andere provider.

    Fouten die gemaakt zijn door Ziggo worden IMHO opgeblazen tot het punt waarop Ziggo in zijn geheel niet lijkt te functioneren. Dit gaat mij een reuzenstap te ver.

    Het lijkt erop dat m.n. @home en Multikabel erop achteruit gegegaan zijn. Daar kunt u over blijven klagen maar ik denk niet dat dit nut heeft.

    U kunt beter aangeven wat er op dit moment niet goed gaat, zoals b.v. beloftes terug gebeld te worden, op schema overgeschakeld worden naar een alles in 1 pakket, problemen rond e-mail of internet verbinding etc.

    Maar hou het probleem binnen proporties en reken niet een hele organisatie hier op af.

    Was getekend: Tde Hond die net geweldig geholpen is op een ander forum - inclusief hulp van een Ziggo official.
     
  9. Ik heb ook een alles-in-1 pakket aangevraagd. In eerste instantie is mij verteld dat dit binnen 48 uur zou worden omgezet. Na een weekje weer gebeld en toen werd het 1 juni. Even afwachten nog maar. Er zijn ergere dingen.....
     
  10. onbereikbaar ziggo

    Misschien zouden de medewerkers van Ziggo de telefoon daar eens op moeten nemen ipv de hele dag niet-constructieve reacties te plaatsen op de fora?!!?!?!??!
    Het is bizar slecht gesteld met Ziggo (erg dom ook om je te portretteren als een of andere autist!!! Wat wil je hier nu anders mee bereiken dan irritatie) Vele pogingen gedaan contact te krijgen; telefonisch en per email. Krijg geen enkele reactei en telefoon is nog nooit opgenomen. Toch al bij elkaar zo'n uur aan de lijn gehangen!!!
    Voor mij is het besloten, zo'n onprofessionele organisatie wil ik geen last van hebben. ik ga al mijn abo's overzetten. Je bent elders veel goedkoper en nu dan dus ook beter af! Gewoon even een avondje marktonderzoek leert je dat Orange ook een hele goede aanbieder is en met skype kun je heerlijk goedkoop bellen. TIP VOOR IEDEREEN HIER!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina