1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo komt belofte niet na

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zipper306, 24 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo komt zijn beloftes niet na,

    Ik wilde overstappen naar het Alles in een pakket plus.
    Ziggo zou mij terug bellen.

    Ik heb formulier drie keer ingevuld op de Website van Ziggo,
    maar terug bellen vergeet het maar.

    Veel beloven, maar daar houd het dan ook mee op.
     
  2. Je eerste bericht! En wat voor 1... :D

    En over hoelang geleden praten we nu?
    Ik heb zelf gewoon gebeld, was binnen 5 minuten klaar (oja natuurlijk, dat kost natuurlijk dan wel €0,10 per minuut hè?).
     
  3. Toezegging aan mij ook niet nagekomen

    Toezegging aan mij is ook niet nagekomen. Ik zou binnen 5 werkdagen, dus gisteren overgezet zijn op alles in 1 basispakket + daar een schriftelijke bevestiging van krijgen inclusief de AV van Ziggo.
    Dit is niet gebeurd. Tot op heden heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn klacht hierover via website.
    Wel automatische bevestiging dat klacht binnen is, maar geen antwoord.
    Teleurgesteld in Delft :cry:
     
  4. Ook ik heb aangegeven dat ik gebeld wilde worden maar dat gebeurde ook niet. Heb toen zelf gebeld en kreeg meteen iemand aan de lijn (was donderdag voor 10:00). Mijn ervaring met grote bedrijven is dat als je aangeeft terug gebeld te willen worden dit eigenlijk nooit gebeurd. Neem dus gewoon het heft in eigen handen en bel zelf!
     
  5. En dat zijn juist van die zaken die tegenwoordig NIET moeten gebeuren. Afspraak is afspraak. Vrijwel niemand belt meer terug als dit afgesproken is.
    Vooral bedrijven doen maar en doen maar en jij als klant hebt geen moer meer in te brengen.

    Willen ze niets verdienen aan jou dan hebben ze gewoon pech en verdienen ze het om zwart gemaakt te worden. Ze vragen er tenslotte zelf om.
     
  6. Bedankt,

    Ik ga maandag zelf maar eens bellen.
     
  7. Babysteps

    Ziggo verdient niet dat u deze reactie plaatst. Hou een foutje binnen proporties en reken daar niet een bedrijf op af.

    Ziggo verdient het met respect benaderd te worden. Ik neem aan dat u ook wilt dat er zo met u omgegaan wordt.

    Eventuele onbetamelijke reacties op mijn bericht zullen door mij worden gegenegeerd.
     
  8. Dat is natuurlijk klinklare onzin. In mijn ogen had ik het allemaal veel erger verwacht met Ziggo. Tja, niet alles gaat zoals het hoort, maar ja, misschien moet jij ook maar publiekelijk zwart gemaakt worden als jij je niet aan de beloftes houdt ;)
     
  9. Je hebt gewoon gelijk. Ik snap gerust dat dit een discussieforum is, maar dit gaat gewoon te ver. Misschien een idee om Troubles @ Home opnieuw leven in te blazen voor de minder blije klanten :D
     
  10. Goed idee :)

    Dat lijkt mij een goed idee :-P Ik zat ook al te denken aan een apart forum waarin de chronische klagers gezellig samen kunnen gaan zitten klagen tegen elkaar. :lol:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina