1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

extra emailadres aanmaken gewijzigd?

Discussie in 'Internet - Email' gestart door razoon, 23 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wil een extra email adres voor mijn dochter aanmaken.
    Nu kon dat bij Multikabel tot 5 stuks geloof ik via de Service site.

    Hoe doe ik dat nu na de overstap naar Ziggo in hemelsnaam?
    Die service site redirect me naar de Ziggo site en daar kan ik die opties niet vinden.


    Ik zat bij Multikabel.
     
  2. Ze zijn nog bezig om alles in orde te maken. Niemand kan via de site een extra emailadres aanmaken. Staat allemaal vermeld op het forum in erg recente topics.

    Suc6!
     
  3. Hi!

    Kun je als het goed is weer doen nu.

    Bye,
    Raymond.
     
  4. Nee hoor nog niet.
    Heb een email met een klantnummer ontvangen...maar kan nog niet bij al mijn gegevens.
     
  5. Klantnummer heb je daarvoor niet nodig, je moet email-instellingen wijzigen via een menu optie bij klantenservice, "installatie en downloads" en daar kies je dan "instellingen email wijzigen" (ja lekker handig allemaal :? )

    Om het handig te maken moet de daar dan inloggen met je complete email-adres dus inclusief apenstaartje en wat erachter staat. (Voor je klantgegevens en produkten moet je bij "mijn ziggo" inloggen met alleen het deel voor het apenstaartje als gebruikersnaam, dus 2 verschillende manieren.

    Je klantnummer heb je hiervoor niet nodig......

    Dus email-adressen beheren via deze pagina.
     
  6. Geweldig, ik heb het gevonden. Dank je.
     
  7. Raymond,

    Wanneer komt '@ziggo.nl' beschikbaar?

    Dag!
     
  8. Hi!

    Zodra @HOME ook op de @Ziggo portal kan inloggen. Om iedereen een gelijke kans te geven een nieuw @Ziggo adres aan te laten maken.

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Hahaha, wat een drama allemaal. Meerdere keren moeten inloggen en dan de ene keer mét en de andere keer zonder wat er achter het @ staat (ooit van single-sign-on gehoord?). Verder is er niets logisch te vinden, telefooninstellingen moet je via Mijn Ziggo wijzigen, je e-mail weer via klantenservice. Ongelofelijk, ik vraag me af wie bij Ziggo verantwoordelijk is voor de IT. Ben zelf IT-er, maar als ik dit soort prutswerk zou afleveren zou ik het niet ver schoppen denk ik.
     
  10. Ja het is wat dat 3 grote bedrijven z'n troep kunnen neer zetten op internet.
    Zelfs als je ingelogd hebt voor je E-mail dan kan je alleen je hoofd account aanpassen. Voor alle andere accounts die je eventueel aangemaakt hebt moet je ook weer apart inloggen heb ik gemerkt.

    Ziggo internet is het bos van wachtwoorden aan het worden.


     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina