1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Oplevering nieuwe internet verbinding

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Thomas, 23 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wil graag de volgende zaak documenteren:

    Mijn buren hebben gisteren Internet Alles-in-1 Extra (Oud MK Power) opgeleverd gekregen.

    Vroeg in de middag zijn 2 Planhold monteurs langs geweest, deze hebben alles aangesloten maar konden het modem niet activeren. Vanwege het ontbreken van de activatie code en klantnummer, die volgens de monteurs per brief had moeten komen van Casema?? De monteurs zijn onverrichter zaken weer weggegaan..

    (Helaas niet getimed maar meer als 30 minuten) Na een lange wachtperiode heeft mijn buurman een Helpdeskmedewerker aan de telefoon gekregen. Deze zou zorgen voor een activatie code. Deze belde netjes om 19:00 terug met de code..

    Mijn buurman heeft toen zelf zijn modem kunnen activeren maar kon zelf geen account aanmaken omdat hij nog geen klantnummer had. Na wat msn gechat met mij over zijn snelheid (4000/1000) voor (16000/3000) besloot ik zijn kant op te komen..

    Na het standaard checken van het reguliere toch maar weer de HD gebeld. Na 28 minuten een vriendelijke medewerker aan de telefoon, hij kon eerst de postcode niet terugvinden in het systeem. Na wat gewoel vroeg hij om het MAC adres van het modem, zo gezegt zo gedaan. Hij kon inderdaad zien dat er een Family bundel profiel in zijn modem zat, hij vroeg of ik even kon wachten.. Na 5 minuten kwam hij terug en zei dat er een storing was bij het registreren van nieuwe modems..

    De medewerker heeft mijn buurman wel zijn klantnummer verstrekt, zodat in ieder geval een account gemaakt kon worden.

    Conclusie was dat mijn buren moesten wachten tot het correcte profiel geladen zou worden in het modem. Ze konden restitutie vragen voor de tijd dat ze op family snelheid hebben gezeten..

    Na wat testjes bleek zijn nieuwserver profiel ook nog niet goed te werken, hij kreeg de melding dat zijn download limiet al berijkt was.. Nu kan ik me voorstellen dat er egens een batchscript draait wat dat in de avond goed zet.. Hoe het hier mee zit moet ik nog opvolgen..

    Tot zover het verhaal.. Het moet nog opgelost worden!

    Nu maak ik me zorgen over wat ik hier zie:

    · N.b 2 Planhold monteurs die beweren dat er brieven naar oud Multikabel abonees verstuurd worden door Casema.
    · De zeer lange wachttijd van de Helpdesk
    · En dan het beetje klungelig opleveren van de verbinding zelf (Ontbreken Klantennummer en Activatiecode)
     
  2. Thomas, een triest verhaal. Er zullen in de aanloop tot een goed draaiend nieuw bedrijf meer van dit soort gevallen zijn.
    Mijn advies zou zijn, dit schriftelijk te zenden aan de afdeling klachten.
    De klant zal er dan eventueel financieel mee gecompenseerd worden, maar inhoudelijk, zoals de wachttijden, daar steekt het nieuwe bedrijf enorme effort in en zal per dag verbeteren en terugkomen op het oude klantvriendelijke niveau.
     
  3. ik ben dus die buurman en het probleem is nog steeds niet opgelost helaas
    ook geen nieuwsserver
     
  4. Wat een drama zeg :?

    Voorlopig verander ik niks,

    zat voorheen bij Multikabel, werkte altijd en een zeer overzichtelijke site.
    Hoop echt dat Ziggo ook het zo gaat doen. :wink:
     
  5. Hi!

    Nog steeds? Just checking, dat zou al hersteld moeten zijn als ik correct ben ingelicht.

    Bye,
    Raymond.
     
  6. ja hoor nog steeds
     
  7. nieuwsserver doet het nu maar snelheid nog niet
     
  8. Hi!

    Wat bedoel je precies?

    Bye,
    Raymond.
     
  9. ik heb z3 pakket bestelt voorheen power
    ik heb nu deze snelheid
    Download Speed: 3930 kbps (491.3 KB/sec transfer rate)
    Upload Speed: 986 kbps (123.3 KB/sec transfer rate)

    lijkt mij nog niet te kloppen
     
  10. Hi!

    Even helpdesk bellen en lijnmeting aanvragen.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina