• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo in het Cogasgebied

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Almelo ligt het bedrag ook lager dan bij Ziggo namelijk € 14,50 ipv € 15,90.
Alleen in Ane, Anerveen, De Krim en Gramsbergen is het tarief gelijk aan Ziggo.

In dat geval betaal ik 1,40 meer, ook deels voor Ziggo en deels voor Cogas neem ik aan + een oprotpremie Cogas van € 35,=!!! maar goed laten we even de officiele reactie van @home/Ziggo afwachten tot we van alles roepen. In ieder geval kreeg ik van Ziggo netjes een mail dat ik zo spoedig mogelijk iets te horen kreeg wanneer ik in deze iets opgelost wordt. Maar ik denk dat MVG en COAX.nl iets sterker staan dan ik alleen. Ik wacht ook hun progressie in deze kwestie af.
 
In dat geval betaal ik 1,40 meer, ook deels voor Ziggo en deels voor Cogas neem ik aan + een oprotpremie Cogas van € 35,=!!! maar goed laten we even de officiele reactie van @home/Ziggo afwachten tot we van alles roepen. In ieder geval kreeg ik van Ziggo netjes een mail dat ik zo spoedig mogelijk iets te horen kreeg wanneer ik in deze iets opgelost wordt. Maar ik denk dat MVG en COAX.nl iets sterker staan dan ik alleen. Ik wacht ook hun progressie in deze kwestie af.

Het is dus niet genoeg dat je nu eventueel de mogelijkheid krijgt om een alles-in-1 pakket af te nemen in het Cogas gebied ??

Het moet ook nogeens € 1,40 goedkoper dan alle andere abonnees van Ziggo ??

<< Ben ff een schroevendraaier aan het zoeken zodat ik dat losse schroefje bij je kan gaan aandraaien >>
 
Het is dus niet genoeg dat je nu eventueel de mogelijkheid krijgt om een alles-in-1 pakket af te nemen in het Cogas gebied ??

Het moet ook nogeens € 1,40 goedkoper dan alle andere abonnees van Ziggo ??

<< Ben ff een schroevendraaier aan het zoeken zodat ik dat losse schroefje bij je kan gaan aandraaien >>

Ik zei dacht ik niets negatiefs. Ik zou de eerste zijn die overstapt op alles in 1 !!!!!! En nee, het moet niet goedkoper zijn dan bij de ander abonnees, maar vind die oprotpremie dan vreemd in verhouding tot het analoge abonnement dat bij Ziggo duurder is. Maar zoals ik al zei: LATEN WE AFWACHTEN OP OFFICIEEL BERICHT.
 
Ik zei dacht ik niets negatiefs. Ik zou de eerste zijn die overstapt op alles in 1 !!!!!! En nee, het moet niet goedkoper zijn dan bij de ander abonnees, maar vind die oprotpremie dan vreemd in verhouding tot het analoge abonnement dat bij Ziggo duurder is. Maar zoals ik al zei: LATEN WE AFWACHTEN OP OFFICIEEL BERICHT.

Volgens mij is het geen oprotpremie, maar een eenmalige bijdrage in de administratieve kosten omdat Ziggo voor Cogas bij jou gaat incasseren en dat iedere maand weer moet doorstorten naar Cogas.

Hoe dan ook, het zou een mooi initiatief zijn van Ziggo als deze mogelijkheid inderdaad aangeboden gaat worden.
 
Zojuist contact gehad met Ziggo om Alles in een pakket aan te vragen, de Plus variant om precies te zijn.
Omdat in het Alles-in-1 ook de kosten zitten van een analoge aansluiting moet deze ook van Ziggo worden afgenomen.
Nou dacht ik dat dit voor mensen die in het Cogas verzorgingsgebied wonen geen mogelijkheid is. Door de klantenservice van Ziggo werd mij verteld dat ik de kabel van Cogas op moet zeggen en dat Ziggo dit dan kan overnemen voor een eenmalig bedrag van 35 euro. Let hierbij wel op dat er geen 'gat' ontstaat tussen het moment dat je de kabel niet meer afneemt van de Cogas en het moment dat je de kabel gaat afnemen van Ziggo!
Als dit klopt dan vind ik dit wel een serieuze optie. Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?
Zoals beloofd heb ik Ziggo gevraagd of zij dit formeel kunnen bevestigen. Helaas moet dit worden ontkracht. Het is dus geen optie.
 
Zoals beloofd heb ik Ziggo gevraagd of zij dit formeel kunnen bevestigen. Helaas moet dit worden ontkracht. Het is dus geen optie.

Dat is jammer voor de Ziggo klanten in zulke gebieden...

Het zou Ziggo echter wel zieren als ze voor de klanten die de overige produkten wel allemaal van Ziggo afnemen evengoed de verhoogde snelheid leveren.
 
Dat is jammer voor de Ziggo klanten in zulke gebieden...

Het zou Ziggo echter wel zieren als ze voor de klanten die de overige produkten wel allemaal van Ziggo afnemen evengoed de verhoogde snelheid leveren.

Het is inderdaad heel spijtig, was er al wel bang voor... Wil zelf erg graag gebruik maken van de 8/1,5Mbit snelheid en gratis onderling bellen.
 
Blijft de vraag staan hoe ze ons denken te compenseren. Wij als klant kunnen het niet helpen dat we analoge tv van Cogas hebben!
 
Blijft de vraag staan hoe ze ons denken te compenseren. Wij als klant kunnen het niet helpen dat we analoge tv van Cogas hebben!
Blij dat je hem nog even in herinnering brengt; zou hem bijna vergeten. Laten we eerst maar eens achterhalen wat er zich werkelijk hier afspeelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan