1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

inloggen op factuur online tv digitaal

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ziggo-newby, 22 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. kan iemand mij hiermee helpen.

    Ik kan wel inloggen op factuur online internet en telefonie. ik gebruik
    dan "naamgebruiker" en mijn wachtwoord.
    Als ik ditzelfde bij factuur online tv digitaal invul, krijg ik de
    melding
    Inloggen is niet gelukt.
    Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord en probeer opnieuw.
    ook als ik @home.nl achter naamgebruiker zet, lukt het niet

    ik heb dit ook bij de klantenservice neergelegd, hun reactie was:

    maar ik wil helemaal geen nieuw wachtwoord, dit heb ik al een keer eerder van de klantenservice gehad en toen kon ik nog steeds niet inloggen op factuur online tv digitaal. ik kon wel inloggen op de factuur internet en telefonie, maar dat kon ik al.
     
  2. Normaalgesproken staat TV Digitaal vermeld op je factuur voor Internet en Telefonie. De link voor TV Digitaal is bedoeld voor klanten die alleen TV Digitaal afnemen, en geen andere diensten. Omdat deze klanten geen e-mail van Ziggo hebben, kunnen ze hiermee ook niet inloggen. Daarom hangt er achter deze link een heel ander wachtwoordsysteem dan achter de 'normale' FactuurOnline.
     
  3. ik kan op mijn factuur niks over digitale tv vinden.
    het volgende staat op mijn factuur
    .....
    Voor geleverde diensten: € bedrag (incl. 19% BTW)
    Abonnementen
    Internet Regelmatig 4000 01-05-2008 t/m 31-05-2008 29,95
    Internet Regelmatig 4000 01-06-2008 t/m 30-06-2008 29,95
    BasisBellen 01-05-2008 t/m 31-05-2008 9,95
    BasisBellen 01-06-2008 t/m 30-06-2008 9,95

    Variabele bedragen
    Gesprekken 01-04-2008 t/m 30-04-2008
    .....


    het genoemde bedrag wordt ook van mijn rekening afgeschreven, maar er is ook een aparte incasso voor de digitale televisie (9,95 digitaal totaal)

    ik snap er niks van
     
  4. Ik kan helemaal niet inloggen op online factuur:

    Krijg vanf het begin deze melding:

    "De pagina die je hebt opgevraagd is op dit moment niet beschikbaar
    We zijn hard aan het werk om deze pagina zo snel mogelijk (weer) op de site te zetten.
    Probeer later nog eens of je de pagina kunt openen. Bedankt voor je geduld."

    HTTP adres verandert in: http://www.ziggo.nl/under-construction

    Lukt het anderen wel?
     
  5. Klopt, dat werkt nog niet op de ziggo-site. De @Home klanten kunnen dit nog wel zien via hun "oude" service-site. Nog even geduld blijkbaar dus...
     
  6. Voor factuur online TV Digitaal moet je een apart wachtwoord en gebruikersnaam aanvragen. Dat kan je doen via het contactformulier.
     
  7. Of even aanvragen om de TV Digitaal abonnement te koppelen aan je andere abonnementen (lees: klantnummers gelijktrekken). Dan heb je gewoon 1 factuur die je via de eerste link kunt bereiken.

    Let wel:
    - Dit kan alleen wanneer beide abonnementen op dezelfde naam staan.
    - Dit is geen aanmelding voor en alles-in-1 abo, alleen een koppeling tussen de losse abonnementen ivm facturatie.
     
  8. ik vind het allemaal maar lang duren hoor

    je gaat de site toch pas online zetten als alles werkt tuurlijk kom je bij somige dingen terecht wat nog niet goed werkt.
    maar dit is wel het belangrijkste onderdeel
    en let maar op geld afhalen van je rekening gaat prima.
    dat hebben ze nog niet gedaan maar kom van de week ik heb net gekeken en het was 24 april dus rond de 25ste.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina