1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

@home mailprobleem

Discussie in 'Internet - Email' gestart door breex, 22 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo Abonnee worden - niet doen!!

    Hoop vervlogen

    Het beloofde telefoontje van de klantenservice bleef uit, vandaag viel internet meerdere malen helemaal uit, stekker erin en eruit af en toe weer internet, soms email kunnen verzenden, dan is het weer hopeloos.
    Geen antwoord van Ziggo hoe het komt met het geïncasseerde abonnementsgeld en de wanprestatie die ze ertegenover gezet hebben, plus de telefoonkosten naar de helpdesk. Het is prima dat je een helpdesk moet betalen als de schuld van problemen bij jezelf ligt, maar als je een helpdesknodig hebt omdat Ziggo er een puinhoop van maakt, zou men een gratis servicenummer moeten geven, totdat de problemen bij hen opgelost zijn.

     
  2. Ik heb op meerdere forums alleen maar mede-lotgenoten horen klagen / maar oplossingen .. NADA Dus ik heb coax.nl een mail gestuurd via hun website .... EN ..... die reageerde om 19.45 vandaag : ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Goede avond Bedankt voor het invullen van ons feedback formulier u bent inderdaad niet de enige probleem, wij hebben inmiddels ook als contact opgenomen met Ziggo zodra wij meer weten hoort u terug. Vriendelijke groet, Hans Ronhaar Voorzitter COAX.NL ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Dus we w8en even af ... Zonet trouwens 2 testberichten kunnen versturen maar vervolgens toen ik nadat mijn hoofd van vreugde bijna het plafond raakte en dus d8 ... nou die DRINGENDE emails .. en deze wilde verzenden NADA ....
     
  3. Op de website van COAX (http://www.coax.nl/feedback/) kan men inderdaad ook proberen gehoor te vinden voor klachten. Net zoals wij beschikt COAX ook over een aantal directe ingangen bij Ziggo. Wat dat betreft vullen we elkaar prima aan.

    Overigens is Ziggo al bekend met het probleem zoals door ons ook al is aangegeven in een eerder stadium.
     
  4. sorry BenJ

    .. d8 mede n.a.v. alle als ontkennend op te vatten reacties van Raymond ik kijk effe verder maar als jullie er ook mee bezig zijn - deste beter en hopelijk deste sneller dat ik weer kan meelen :)
     
  5. Hi!

    Dan is je samenvatting echt anders dan ik heb bedoeld?? In een van mijn eerdere postings gaf ik ook aan dat er iets aangepast is, en we zien ook mensen die issues hadden nu poppen. Kennelijk is het nog niet voor iedereen ok, maar we zien zeker verschil.

    Bye,
    Raymond.
     
  6. Momenteel kan ik nu wel weer uitmailen.

    Nu net 27-05-08 rond 23:00 getest
     
  7. Niks uitgaande mail

    Ik kan nog steeds niet uitgaande mails versturen.
    Ik wordt er een beetje treurig van.

    Als ik maar een oplossing had maar die ligt bij Ziggo, niet bij mij
     
  8. Dit was van korte duur.. Nu doet het ut niet meer. (23:38)
     
  9. Heb ook nog steeds problemen met verzenden.

    Krijg als "foutmelding"
    "De server SMTP heeft al 60 seconden niet gereageerd. Wilt u nog 60 seconden op een reactie van de server wachten?"
    En vervolgens
    "Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Onderwerp 'test4', Account: '@home', Server: 'mail', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19"

    N.B. als je bij smtp server "mail" invult i.p.v. mail.home.nl werkt dat even slecht/goed. Er is contact met de server, maar, zoals eerder gemeld, worden de mailtjes niet verwerkt.

    De mailtjes in "Postbak UIT" worden na verloop van tijd wel een keer verzonden. Maar echt snel communiceren via e-mail is niet mogelijk.

    @Raymond,
    wat bedoel je met "en we zien ook mensen die issues hadden nu poppen"?
    Kunnen jullie ook een verhoogd gebruik van webmail waarnemen?
     
  10. Hi!

    We hadden een aantal klanten (helpdesk cases) die nu weer gewoon konden mailen. Verhoogd gebruik webmail, niet echt nee, sorry.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina