1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

@home mailprobleem

Discussie in 'Internet - Email' gestart door breex, 22 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wou dat het de oplossing was. Ik merk totaal geen verschil.
    Bovendien heb ik, voor zover ik weet, dit niet zelf aangezet.

    Toch vervelend dat veel mensen vinden dat je maar je instellingen moet nalopen of zelfs aanpassen. Bij @home had ik geen problemen. Ik heb niet van de ene dag op de andere mijn email instellingen veranderd. Ziggo heeft wel ongevraagd @home overgenomen. Van Ziggo heb ik ook geen bericht gehad dat er misschien wel eens email problemem zouden kunnen ontstaan met bijbehorende uitleg. Zouden toch dingen moeten zijn die je meteen op hun website moet kunnen terugvinden, met suggesties voor een oplossing.
    Maar ja, als mensen te weten komen dat er veel email problemen zijn, is het natuurlijk niet meer zo moeilijk kiezen wel provider je kiest, zoals op hun website wordt geadverteerd.
     
  2. Als het een keer goed mis gaat wil dat toch nog niet zeggen dat er structureel iets mis is met een product? Kleine foutjes hebben soms liederlijke gevolgen. Pas als er vaak van dit soort fouten worden gemaakt zou ik me echt zorgen maken. Nu vraag ik me alleen af wat er aan de hand is en had dat ook kunnen worden voorkomen?
     
  3. Dat ben ik met je eens. Ondertussen kan ik (en mijn gezin) al ruim een week niet meer mailen. En ik ben bang, gezien de aard van het probleem, dat ik de komende weken ook nog wel verstoken zal blijven....
    Maar goed, ik word steeds handiger in het copy en pasten van ontvangen mail naar webmail. Misschien word het tijd om eens over te stappen naar een goede webmail client. Weet jij iets?
     
  4. Hi!

    Heb je dat probleem nog steeds. En wat is de melding die je krijgt, omdat dat kennelijk per klant ook nog verschilt.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. email probleem

    27 mei:
    Het is ongelooflijk! Je hebt iets verandert he? Ik heb nu 3 mails probleemloos verstuurt! Alle 3 binnen een fractie van een seconde weg zoals het hoort.
    En een uur geleden deed hij het nog niet. Maar ik blijf testen... kan het gewoon niet geloven....:mrgreen:

    Heb nu 10 mails probleemloos verstuurt. Hopelijk blijft het zo!

    Nee, 5 minuten later, test11 komt er niet door. Verbinding mislukt.
    SMTP server niet beschikbaar of weigert SMTP-verbindingen.
    Geen foutcodes verder. 2x geprobeerd.

    Ik blijf proberen...

    13.45 weer 3 x gelukt.
    14.00 weer niet gelukt

    14.08 4x gelukt, het duurt wel ongeveer 1 minuut voordat de mail weg is.
    14.10 weer mis
    SMTP server niet beschikbaar of weigert SMTP-verbindingen.
    Geen foutcodes verder.

    15.15
    Met het zweet onder de oksels 11 emails succesvol verstuurt!
    Gemiddeld duurt het verzenden denk ik 30 seconden, maar we gaan de goede kant op! Over een uur probeer ik het weer!

    16.15
    Met dichtgeknepen billen mail test31 t/m test35 verzonden met een gemiddelde wachttijd van 30 sec.
    Helaas, mail test36 wil er niet uit. 3x geprobeerd, na een dikke minuut geeft de smtp server steeds de volgende fout: niet beschikbaar of weigert SMTP-verbindingen.:?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2008
  6. versturen mails

    Ik zelf zit met hetzelfde probleem. Al bijna een week geen fatsoenlijke mail kunnen versturen. Lijkt me dat het probleem bij Ziggo ligt en niet bij ons.
    Ik gebruik trouwens Thunderbird.
    Als het zo moeilijk blijft dan stap ik wel over naar een ander.
    Moeten ze hun zaakjes maar op een rijtje hebben

    Stephan
     
  7. Hi!

    Wat voor foutmelding krijg je nu dan? Er zijn wat aanpassingen gedaan...

    Bye,
    Raymond.
     
  8. [​IMG]Dit is de foutmelding die ik krijg alleen de servernaam is dan mail.home.nl

    Webmail is geen probleem. alleen via mijn mailprogramma, maakt ook niet uit of ik Thunderbird of outlook express gebruik. De mails worden gewoon niet verzonden. (En soms wel)
    Vandaar dat ik het zo vreemd vind.
    Waarom soms wel en meestal niet.

    Natuurlijk kan ik mijn laptop eens proberen, die draait onder Linux, maar dat wordt toch al niet ondersteund.

    Ik heb al een mail gestuurd naar Ziggo, wist niet dat een reactie van 24 uur meer dan 96 uur moet duren.

    Blijkbaar hebben hun geen antwoord

    Groet,
    Stephan.
     
  9. mail

    Hoi,

    Ik had vanmorgen even hoop, kreeg van mijn vrouw op mijn werk mail, dus hij deed het.
    Nu is het weer raak, verstuur weer geen mail.
    Bij mij omntstaat de indruk dat het probleem bij Ziggo moet zitten en niet lokaal op je PC.
    Heb hun in ieder geval gemaild via hun website en hoop zsm antwoord te verwachten.

    Mijn webmail werkt wel in ieder geval.
     
  10. Zeer opvallend is het feit dat de meesten 's morgens geen problemen hebben tot het internetverkeer drukker wordt. De server lijkt me overbelast, maar ja dat zullen ze bij @home niet snel toegeven denk ik
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina