1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

@home mailprobleem

Discussie in 'Internet - Email' gestart door breex, 22 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. dat snap ik wel maar het ging maar om 1 persoon en daarom de rest van de gebruikers ook laten vallen, dan is flauw nog een beetje zacht uitgedrukt vind ik. Als je met 1 buurman ruzie hebt laat je de andere buren toch ook niet vallen.:roll:
     

  2. Gewoon geen ruzie maken.... hoef je ook niemand te laten vallen....
     
  3. eventuele mogelijkheden zijn misschien nog andere virusscanner / spamfilter of nog andere beveiliging die anders is op de verschillende pc's
    of ander besturingssysteem?
     
  4. Gisteren zelfs nog de virusscanner ( op beide PC dezelfde) herinstalleerd.
    Toen de scanner verwijderd was lukte ook niet.
     
  5. sorry, dan kan ik je hier niet mee helpen. misschien dat iemand anders het weet :)
     
  6. e-mails versturen.

    Kon vandaag weer geen e-mail versturen naar adressen van XXXX@live.nl
    Kreeg steeds het bericht ongewenst bericht.
    We wachten weer maar af, maar het is wel zeker dat ze bij Ziggo :mrgreen: veel problemen hebben.
     
  7. Exact hetzelfde probleem maar dan vanaf xxxx.ukonline.co.uk ongeacht waar naar toe
     
  8. adressen vanaf ziggo werden geblokeerd bij hotmail en microsoft live
    omdat er een vermoeden was dat er vanaf deze adressen spam kwam
     
  9. Vorige week heb ik naar aanleiding van het e-mail probleem bij @Home een klacht gestuurd naar de klantenservice. Vandaag kreeg ik dit antwoord:

    Geachte heer

    Wij bieden u onze excuses aan voor de lange tijd die het beantwoorden
    van uw e-mail in beslag heeft genomen. Naar aanleiding van uw e-mail
    informeren wij u als volgt.

    Wanneer u problemen ervaart met uw e-mail kan dit duiden op een probleem
    met het wachtwoord. U kunt op de Webmail van @Home via https://webmail.home.nl
    proberen in te loggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

    Indien u niet kunt inloggen op de Webmail van @Home via https://webmail.home.nl
    adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Om uw
    gebruikersnaam en/of wachtwoord door te geven of te wijzigen hebben wij
    een verificatie van u nodig. Dit kan aan de hand van uw
    bankrekeningnummer of het MAC-adres op uw modem. Wij kunnen deze
    gegevens enkel in een telefonisch gesprek verifiëren.

    Wanneer u wel kunt inloggen op de Webmail, controleer dan of u hier
    zowel berichten kunt ontvangen als verzenden. Mocht dit het geval zijn
    en u maakt gebruik van Outlook Express, lossen de volgende stappen
    mogelijk het probleem op:

    - Open Outlook Express.
    - Klik op "Extra" in de werkbalk.
    - Klik vervolgens op "Accounts".
    - Ga naar het tabblad "E-mail".
    - Selecteer hier alle bestaande e-mailaccounts 1 voor 1 en verwijder
    deze door op de knop "Verwijderen" te klikken.
    - Klik vervolgens op "Toevoegen" en kies voor "E-mail".

    Er verschijnt een nieuw venster "Wizard Internet-verbinding" met hierin
    de volgende stappen:

    - Weergegeven naam: Voer hier uw naam in en klik op "Volgende".
    - E-mailadres: Voer hier uw e-mailadres in en klik op "Volgende".
    - Het servertype voor inkomende e-mail is een: POP3-server.
    - Server voor in- en uitgaande e-mail: Voer voor zowel inkomende als
    uitgaande server in: "mail.home.nl" en klik op "Volgende".
    - Accountnaam: De accountnaam is uw e-mail adres zonder "@home.nl" er
    achter.
    - Wachtwoord: Vul hier uw wachtwoord in en klik op "Volgende".
    - Klik als laatste op "Voltooien" en herstart Outlook Express.

    Deze informatie kunt u ook geillustreerd bekijken via http://www.home.nl/klantenservice/?question=outlook+express+instellen
    .

    Indien u gebruik maakt van een firewall, anti-virus programma en/of
    spamfilter, zorg er dan voor dat deze zoveel mogelijk uitgeschakeld zijn
    op het moment dat u e-mails verstuurt en/of ontvangt. Wilt u
    ondersteuning bij het instellen van een andere e-mail client dan Outlook
    Express, dan adviseren wij u contact op te nemen met de
    fabrikant/leverancier van uw e-mailclient.

    De problemen zouden nu verholpen moeten zijn. Mocht dit echter niet het
    geval zijn, dan verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met onze
    Klantenservice via het nieuwe Ziggo telefoonnummer 0900-1884 (10 cent
    per minuut). Wij helpen u dan graag verder.

    Indien u contact opneemt met onze klantenservice, houd u dan de volgende
    gegevens bij de hand:

    - Welke windowsversie maakt u gebruik van? (bijvoorbeeld Windows XP /
    Vista en met welke Service Pack)
    - Welke e-mailprogramma gebruikt u? (bijvoorbeeld Outlook Express,
    Outlook of Incredimail)
    - Welke foutmelding krijgt u bij het opstarten van uw e-mailprogramma?
    - Gaat het versturen/verzenden altijd of soms mis?
    - Is het wel mogelijk via onze webmail te versturen/verzenden?
    - Gaat het alleen mis bij emails met bijlagen of altijd?
    - Van welke eventuele firewall/antivirus maakt u gebruik?


    Met vriendelijke groet,

    Ziggo
    Afdeling Klantenservice

    :x Maar aan dit antwoord heb ik niet echt veel, want het probleem zat toch echt bij @home/Ziggo. Zoals wel uit dit forum bleek.


    Marcel


     
  10. Reactie Ziggo

    Zelfs na een week lopen ze nog achter het nieuws aan.
    Ik heb zelf ook precies zo een bericht gehad, van Ziggo.
    Maar dat was een week geleden al, nu hebben ze vorige week al toe gegeven dat de fout bij hun lag.
    En nu sturen ze die nog steeds, wie slaapt er nu. ( Ziggo ) :mrgreen:
    Zelfs goed antwoorden per E-mail kunnen ze nog niet.
    Dat het via de helpdesk niet gaat wisten we al. :oops:
    Want helpdesk bellen is geld weg gooien.
    We moeten eigenlijk allemaal ons geld is een maand terug laten halen door de bank, kijken of ze dan luisteren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina