1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beloofde snelheid Alles-in1-pakket wordt niet gehaald

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door razoon, 21 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. START >> ALL PROGRAMS >> ACCESSOIRES >> etc (werkt niet)

    Dus: C:\Windows\System32\
    Dan zoeken CMD.exe, aanklikken met rechtermuisknop en kiezen properties. Dan kiezen voor starten met admin rechten.


    F**K BILL GATES
     
  2. bedankt :) werkt als een zonnetje
    en dan blijven er nog maar 10 over :lol: ipv tegen de 90 :wink:
     
  3. Heeft iemand al iets van multikabel gehoord? de helpdesk heeft nog steeds mijn vragen niet beantwoord, telefonisch geven ze zinloze antwoorden (als ik ze dan eindelijk aan de lijn heb) en beloven dat er wat aan gedaan zal worden. Dat beloven ze nu al 2 maanden. Ik heb nog geen stabiele telfoonlijn en mijn uploadsnelheid is 1.6 mbit ipv 3 mbit.

    Iemand enig idee hoe de zaken er ondertussen voorstaan? want Ziggo is helemaal niet transparant, ik heb geen flauw idee of er wel of niet iets aan gedaan wordt, en hoe lang ik in godsnaam nog moet wachten op mijn beloofde product waar ik al 2 maanden voor betaal.
     

  4. Ook nog steds 1.6-2 upload. Telefoon werkte ineens. Ik zou gebeld worden (op mobiel) nooit gebeurd. In 2 maanden ziggo tijd al 5 afspraken NIET nagekomen.
     
  5. Even back to topic is er al iets bekend over de snelheden in @ home gebied
    ik krijg nog steeds 12 mbit geen 16
     
  6. ook maar 12

    Hoi hier in Nieuweschans (groningen) ook maar 12 ipv 16.
    k vind het wel jammer want daarom had ik me nou juist aangemeld.
    k had anders net zo goed bij telfort kunnen blijven.
    is er iemand van ziggo die iets definitievers kan zeggen of de snelheid van 16 mb down en 3 mb up binnenkort in werking gaat?
     
  7. Van de afdeling klachtenservice van Ziggo kreeg ik vanmiddag te horen dat dit september zal worden. Nog even geduld dus.
     
  8. Ook ik ben vandaag door de afdeling klachten gebelt omdat ik mijn pakket nog steeds niet gehad heb (sinds 16 mei al (te)vaak besteld).

    Deze gaan het in orde maken (alweer!!!).

    Ook heb ik gelijk even van de snelheden gevraagd en er werd mij ook verteld dat dit medio september zou zijn.

    Echter weet ik niet wat waar is want iemand anders zegt weer dat het eind van het jaar wordt (bron: tweakers.net forum).

    Gr. Kees.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina