1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E16 - Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door tomthumb, 21 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. dit probleem komt bij mij ook wel voor hoor

    maar ik vond multikabel gewoon duidelijk een net et het afhandelen van de storing.

    Ziggo slaat overal een slaatje uit erg jammer van hun
     

  2. Heb donderdag 2 weken geleden gevraagd om een nieuwe smartcard omdat de oude (uit 2005) om een of andere reden hapert. Morgen is het dus 2 weken geleden en geen kaart nog en jij denkt dat de nieuwe er voor het weekeinde is? De kaart wordt trouwens wel gratis omgeruild. Netjes.

    Gert.
     
  3. Als je vaak meldingen krijgt dat het progamma geen deel uit maakt van je abbonement dan kan je een aantal dingen doen :

    1. Herinstallatie

    2. Decoder zonder kaart opstarten, als deze om een kaart vraagt voer je hem in. En een paar minuten zappen ook al heb je nog steeds de melding.

    3. Tijdje aan laten staan.

    4. Klantenservice bellen, als je MK klant bent en je moet lang wachten; Dan moet je eens een Casema postcode proberen ;)

    5. Als je langer als 3 dagen uitval van een dienst hebt waarvoor je betaald ,dan heb je recht op een restitutie.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2008
  4. Als je ergens last van heb zou het binnen 3 dagen moeten worden opgelost vind ik.

    Kom langs bij Ziggo en ruil je kaart om of koop een smartcard in de winkel en stuur de rekening op samen met de defecte smartcard. Ik denk dat dit helemaal geen probleem is als de bon etc is meegeleverd.

    Het scheeld Ziggo en jouw volgens mij veel ellende. Als je niet eerst geld wilt uitgeven dan moet je eerst je defecte smartcard opsturen. In mijn ogen kost dit Ziggo heel veel tijd en jou ook, vandaar dat ik denk dat je het op mijn manier best kan proberen. Je moet er dan wel zelf geld/energie insteken maar als je het netjes doet krijg je geld wel terug.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2008
  5. En jawel! Gisteren plofte dan eindelijk de envelop op de deurmat met daarin de smartcard. Nadat ik aan het begin van de week maar weer eens besloot te bellen en nadat ik een mail had gestuurd. ( de wachttijd was overigens nog een dikke 20 minuten) Weer m'n hele verhaal afgestoken van dat dit al speelt sinds eind mei. Toezeggingen die mij al diverse keren waren gedaan stonden overigens niet op schrift en ook bij de aantekening 'consumentenbond' in het log ging bij de medewerkster geen belletje rinkelen. Met de term webcare was zij ook niet bekend. Ik had er dus eigenlijk weinig vertrouwen in dat nu wel tot een spoedige oplossing zou komen.
    Later op de dag werd ik teruggebeld door een zeer kordate dame die meteen een smartcard op de post zou deed en de volgende dag had ik 'm dus eindelijk binnen.
    Conclusie: wanneer je met de juiste persoon contact hebt, kunnen problemen dus in principe binnen een dag worden opgelost. Maar daarnaast denk ik dat er toch wel een behoorlijk aantal incompente mensen werkt of mensen die hun werk gewoon niet (goed) doen. Het loont dus blijkbaar om vol te houden door veel contact te blijven onderhouden. Ook heb ik duidelijk laten blijken tot mijn geduld op was en was ik een stuk minder vriendelijk dan mij lief is. Het blijft mij wel een raadsel waarom een zaak als deze al meer dan twee maanden moest duren terwijl het dus binnen een dag kan worden geregeld.
    Ik ben in ieder geval blij dat deze kwestie nu tot een goed einde is gekomen...
     
  6. Hey,

    Ik googlde dit probleem, en kwam hier uit...
    Ik heb hetzelfde... tegenwoordig elke dag een half uur stopt de TV zomaar, en zegt hij bij elke zender dat het geen deel van mn abonnement uitmaakt :/

    Is er al een oplossing voor deze onzin? Toen ziggo nog gewoon multikabel was, werkte het altijd

    Gr.
     
  7. Hoi, dit probleem heb ik dus ook geregeld alleen bij het inschakelen en ook op de gewone zenders als ned 1, 2 3 etc. Ik wacht dan soms wel minuten lang maar hij gaat het altijd doen zo leert de ervaring hier.
     
  8. Hmmm.. had vandaag nog meer problemen, dus heb het even opgezocht...

    er staat gepost:

    Duss... als er meer mensen zijn met dit probleem, het bovenstaande even doen...
    (Mijne werkt nu weer perfect :) )
     
  9. Deze uitleg is bedoeld voor problemen waarbij de Humax Fox geheel vastloopt op een zender en dus niet meer te bedienen is. Is dus een ander probleem dan de E16 melding van de TS.

    Het kan natuurlijk nooit kwaad om af en toe de box te resetten, dat kan allerlei vage softwareproblemen voorkomen.
     
  10. Ik heb voor mezelf een oplossing gevonden. Ik heb een samsung kast die na twee weken ongelofelijk traag wordt en alleen dan de melding E19 geeft. Stekker eruit en de aan/uit schakelaar op achterzijde ca 20maal aan uit zetten. Hierdoor worden eventuele zwevende spanningen in het apparaat afgevoerd/ ontladen. Stekker er weer in en alles is goed.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina