1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E16 - Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door tomthumb, 21 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik krijg steeds de foutmelding E16 - Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement. De helpdesk kan mij niet helpen omdat een bepaalde tool niet beschikbaar is om de smartcard te resetten o.i.d.
    Heb ook al de ontvanger aangezet zonder smartcard; de stekker eruit gehad; de kanalen opnieuw opgezocht; de laatste software-update gedaan maar niets helpt. Iemand nog suggesties?
     
  2. Tijd... Volgens mij is dat het enigste wat helpt heb hier laatste week ook last van gehad alleen het ' info kanaal ' had ik nog beeld en zo ineens was het er 'savonds weer.
     
  3. Tijd is geld. Het zou fijn zijn wanneer dit niet te lang gaat duren; nu betaal ik voor een product dat niet kan worden geleverd.
     
  4. zie pm
     
  5. Die tool is nu wel weer beschikbaar.
     
  6. Bedankt voor alle reacties en hulp. Vanmiddag de helpdesk aan de telefoon gehad en geprobeerd een reset uit te voeren op de smartcard. Helaas blijft de
    situatie ongewijzigd. Ook nog getracht de contactpunten schoon te maken van de card, maar het lijkt erop dat ie stuk is. Wat opzich vreemd is want ik heb 'm al die tijd in de decoder gehad en er niet meer uitgehaald.

    Dus ik moet nu de card opsturen voordat mij een nieuwe kan worden opgestuurd. Ben ik zeker weer een week zoet mee.:sad:
     
  7. Lastig als de helpdesk niet te bereiken is. Geen idee of mijn defecte smartcard is aangekomen en hoe lang het nog kan duren eer mijn nieuwe op de deurmat valt. Heb een nieuwe tv staan en het zou toch wel fijn zijn wanneer ik het ek digitaal zou kunnen bekijken. :cry:
     
  8. Ook als je al een kaart hebt krijg je meer dan geregeld de foutcode dat dit programma buiten je abonnement valt. Maak je op voorhand dus maar niet blij met die nieuwe kaart.
     
  9. Andere provider een optie?


    Misschien is de enige oplossing een andere provider te zoeken.
     
  10. Vind ik nog iets te rigoreus. Ik was namelijk een tevreden Multikabelklant: weinig storingen, duidelijke facturen, redelijk goede helpdesk. Helaas lijkt dit sinds de fusie verleden tijd.
    Ik heb gewoon de pech juist nu met een probleem te zitten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina