1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

lid worden Multikabel / Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door CampNou, 20 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wacht al maanden op mijn aansluiting bij Multikabel, nu dus Ziggo, maar door de fusering die momenteel aan de gang is kan het nog wel even langer dure, wat een schande eigenlijk....
    Weet iemand wanneer je eindelijk je spullen binnen krijgt na een aanmelding?
    Helpdesk en Klantenservice zijn onbereikbaar!

    Groet,

    CampNou.
     
  2. Toevallig is een collega van mij vlak voor mei overgestapt, hij moet nu nog 2 weken wachten.

    Ik kan niet anders zeggen dan blijven bellen! Soms gaat het aanmelden per post niet helemaal zuiver, zorg ervoor dat ze bevestigen dat ze de aanmelding hebben ontvangen!

    Thomas
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina