1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Multikabel anti virus programma F-secure

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Dennisk, 20 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zit al met dit probleem vanaf 17 mei !

    Geen reactie op e-mails.

    Ziggo staat voor : Zeker In Geen Geval Opereren !:cry:
     
  2. Beetje positief blijven.
    Waarop is de stelling gebaseert dan F-secure verouderd zou zijn en bugs vertoont?
    En dat er verschil zou zijn tussen MK F-secure en Ziggo F-secure?
     
  3. Bij @Home was dat eerder wel zo: als je het programma niet registreerde (lees: geen licentie aanvroeg), werkte het ongeveer twee weken. Ruim voldoende om te merken of je PC het trekt.

    Na twee weken kreeg je vanzelf de vraag of je een licentie wou, en werd je bij 'ja' automatisch doorgelinkt naar de 'Betaalservice' van @Home.

    Veel mensen willen echter alles snel geregeld hebben, en hebben de licentie aangevraagd voordat ze het programma getest hadden. Hierdoor kun je de door jullie genoemde problemen krijgen. Communicatie hierover had dus wel wat duidelijker gemogen...
     
  4. Even een strikvraag voor jou Tom, welke versienummers hebben deze 2 verschillende vormen van internet security?
     
  5. er is 1 groot verschil en dat is de liceniehouder maar di heeft voor jou pc geen gevolgen de software blijft het zelfde en werkt het zelfde alleen onder de naam van ziggo
     
  6. Probeer maar eens G-Data of Bitdefender dan zal je zien dat je tocht meer Virus op je pc hebt dan je dacht.

    Dit zijn de twee beste antivirus programma's die er zijn

    Ik heb ook jaren AVG en McAfee gebruikt.:wink:
     
  7. :? :mrgreen: :mrgreen:
     
  8. Ik heb een probleem.

    Ik heb een nieuw versie F-Source van Ziggo geinstalleerd op mijn pc, daarvoor had ik Multikabel F-Source.

    Als het alles goed is geinstalleerd, heb ik meteen mijn spel pro evolution soccer 6 op toepassingsbeheer van F-Source ingesteld als toestaan. Verder heb ik ook een systeemcontrole ook toestaan aangevinkt.

    Als het alles goed is wilde ik het spel Pro Evolution Soccer gaan starten, vervolgens heb ik network gekozen om tegen iemand te spelen over internet, maar na een "loading" om naar server te gaan krijg ik een melding na ongeveer 10 seconden:

    Unable to Connect to server for network connection test. The Server may be too busy, down for maintenance or a firewall or router may be restricting access.

    Wat heeft dit te betekenen? Wat moet ik dan doen?
     
  9. server kan te druk zijn, of ze zijn met onderhoud bezig, of ziggo heeft
    een instelling veranderd.
    de oude F-SOURSE wordt automatisch omgezet naar F-ziggo.
    als je daadwerkelijk het nieuwe programma hebt geinstalleerd zoals je
    hierboven schrijft dan zijn alle instellingen die je had, weg en moet je overal opnieuw toestemming voor geven.

    je zou systeem herstel kunnen doen, en teruggaan naar voordat je ziggo erop zette.
    als je dan wel contact kan maken, dan alle instellingen opschrijven
    en overzetten naar F-source van ziggo,
    je kan ook wachten op de update die komt er automatisch op.

    Ikzelf zou teruggaan met systeemherstel en wachten op de update.
     
  10. F-secure werkt niet goed

    Dit is mijn eerste bericht op dit forum (op welk forum dan ook). Mijn probleem is het volgende: F-Secure gedownload, na ontvangst per brief van de activatiecode programma geïnstalleerd. Tijdens installatie geen foutmeldingen gehad. Na installatie bericht dat alles beveiligd was. Maar het incoontje in de system-tray staat maar te knipperen met een rood uitroeptekentje.
    Na het programma geopend te hebben staat er bij de Status: Virusdefinities zijn zeer oud. Automatische updates staat op Aan, maar ervoor weer een knipperend geel uitroeptekentje. In het bijgehouden log wordt om de 5 seconden een bericht geplaatst dat het downloaden van F-Secure IDS-update 2008-03-17_01 is mislukt en ook de F-Secure News-update laat het afweten. Alle andere downloads waren wel gelukt en geïnstalleerd.
    Op mijn tweede computer werkt het programma zonder problemen.
    Ik heb F-Secure maar weer verwijderd van de computer maar wil toch wel graag weten wat er nu eigenlijk fout gaat. Probleem ook per e-mail bij de Klantenservice gemeld, ontvangstbevestiging gekregen, maar het antwoord zal nog wel lang op zich laten wachten. Vandaar mijn bericht hier op het forum.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina