1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Multikabel anti virus programma F-secure

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Dennisk, 20 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Multikabel F-secure

    Sinds multikabel omgezet is naar Ziggo sta ik (56 jaar) onder ouderlijk toezicht, terwijl ik al ruim een jaar wees ben:evil:
    als ik dit wil wijzigen heb ik een wachtwoord nodig, (nooit gehad). Klik je op de link "wachtwoord vergeten" moet je de eerste 4 cijfers van je abonnementcode intoetsen. de eerste 4 cijfers van Multikabel zijn letters dus daar kom ik ook niet verder mee. Als ik F-secure wil verwijderen heb ik dat wachtwoord ook weer nodig.
    Helpdesk van Ziggo is al dagen niet te bereiken.
    Bij Multikabel was alles perfect geregeld!
     
  2. bedankt Dennisk :)

    hij staat nu op mijn computer :mrgreen:
     
  3. Ik heb het zelfde probleem. Heb @Home internet security op 2 laptops staan. Eén laptop moest opnieuw geinstalleerd worden. Kreeg ik de melding dat de licenties op waren. Na contact met de helpdesk kreeg ik na 2!!!! weken een telefoontje dat de counters gerest waren en op 0 stonden. Weer gebeld en het probleem zou weer worden doorgezet naar de technische dienst. Nu wacht ik al weer een week op een telefoontje en ik kan nog steeds niet registreren.
    Gelukkig bestaat er ook nog AVG free!!!
     
  4. bedankt, als Ziggi raar gaat doen dan gaat hij er inderdaad af. :wink:
     
  5. Het invullen van je licentiesleutel (bij wachtwoord) zou moeten werken.
     
  6. Heb ik geprobeerd, maar ook dat werkt niet
     
  7. Wat een ziggo... ik heb al zoveelste keren een email gestuurd naar ziggo met de vraag wat mijn abonementscode gebleven is van F Source, verder weet ik de download voor F Source niet te vinden die ik simpel kon vinden van multikabel. Via service multikabel.nl kon ik code en download simpel vinden. Nu vreselijk irritant! Ivm gehoorgebrek kan ik niet bellen vandaar dat ik veel email heb gestuurd, zonder enkele antwoord van Ziggo, alleen maar dat het er iets aan gedaan wordt zoals:

    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U krijgt van ons zo snel mogelijk een reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Adeling Klantenservice

    Verder niks!!! Heeft iemand een tip voor mij? Of weet iemand waar ik code kan vinden en waar ik kan downloaden. (ik heb nu 3 pc's waarvan 2 met f source, dus ik heb nog 1 recht op...)

    Bij voorbaat dank,

    Crain.


    Ziggo B.V.
     
  8. De link en verdere info heb ik je zojuist gemaild.
     
  9. F-Secure

    Dankzij die link heb ik eindelijk F-secure eraf kunnen gooien.:wink:
    blijft een drama dat Zigzooi. "Uw factuur is opvraagbaar" ja hoor!
    volgende bericht als je de link aanklikt
    Helaas, er is iets fout gegaan

    • Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw.
    Fantastisch georganiseerd daar. en maar elke dag naar die debiele commercial kijken!
     
  10. Het zelfde probleem op een XP computer automatisch omgezet van Multikabel security naar Ziggo echter er zitten bugs in de updates van F-secure ( zijn verouderd) kunnen ook niet handmatig worden geïnstalleerd:x.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina