1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Multikabel anti virus programma F-secure

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Dennisk, 20 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ben ook tevreden over f-secure, het is alleen raar dat je hem niet kan opzeggen, als ik iets afneem controleer ik ook of je het weer op kan zeggen.

    weet je of daar ook een link voor is?
     
  2. Dat kun je via de klantenservice doen.
     
  3. Bedankt, alleen op dit forum hoor ik dat je erg lang moet wachten.:wink:

    ze hebben ook een vrij breed menu om door heen te worstelen,

    weet je of er ook een site map is van het telefoon menu, zodat je sneller je keuze kan maken en ook de goede keuze maakt.

    :roll:
     
  4. Ben inmiddels gebeld door iemand die uit de oude Multikabel omgeving bleek te komen. Die begreep mijn probleem en begreep niet waarom mijn vraag vorige week niet direct bij hem was gekomen. Hij is verantwoordelijk voor dit soort probleemoplossingen.
    Het resetten van de licentie counter gebeurd niet meer lokaal bij de multikabel server, maar moet nu door iemand bij F-secure in Finland worden gedaan.
    Daarvoor wordt 1 á 2 x per week de lijst met licenties die dit probleem hebben doorgegeven. Daar resetten ze dan de counter.
    Mij is beloofd dat e.e.a. vandaag of morgen weer zou moeten werken.
    Overigens bleef mijn bescherming NIET werken! De bescherming is totaal uitgeschakeld sinds eergisteren.
    jxm
     
  5. ja betalen of anders niets ... maar goed dit is met bijna alles zo. dat ze de counters nun in finland doen zal wel met een nieuw contract of iets dergelijks maken. maar wel een beetje vreemt aangezien ziggo er voor de klant wil zijn en je zo mensen weer onnodig in de wacht zet. waarschijnlijk is hier weer voor het geld gekozen i.p.v de klant.
     
  6. Neen, is een tussen oplossing.
     
  7. kortom ziggo kiest wel voor de klant en neemt dit later weer in eigen handen????
     
  8. en hoe lang duurt dat dan en waarom weet de klant dat niet :roll:

    zo blijft Ziggo het druk hebben. :mrgreen:
     
  9. Wij weten het fijne ook niet. Daarom staan er een hele trits vragen uit. Maar soms vang je wel eens wat op. Maar kennelijk zijn de vragen "lastig" dan blijft het antwoord wel eens wat langer uit.
     
  10. Van de helpdesk een link gemaild gekregen waar je de virusscanner kunt downloaden. Uiteraard moet je wel je eigen registratie code invoeren die je kunt vinden in het mapje algemeen.

    [FONT='Arial','sans-serif']http://download.home.nl/download/setup_ziggo_isp.exe [/FONT]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina