1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Borg

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door blikkie, 20 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben een gebruiker van het eerste moment! Krijg ik nou eindelijk mijn 200 gulden borg terug met rente :evil:
     
  2. Ik heb zoals je ziet, hier een nieuw draadje van gemaakt.
    In juni vorig jaar heeft (toen nog) MK ons toegezegd dat gedurende de transitie periode alle klanten met uitstaande borg zouden worden benaderd met een "verrekenings voorstel". Afgelopen overleg kon op de vraag of er nog borg openstond geen antwoord worden gegeven en zou dit worden nagevraagd.
    Ben jij ook door MK benaderd en zo ja niet op een regeling ingegaan? Dan wil ik dit graag als "case" bij Ziggo aankaarten.
    Als je niet bent benaderd, neem dan eerst met de klantenservice contact op. Afhankelijk van de uitkomst kunnen we dan samen kijken hoe hier mee verder te gaan.
    Overigens zijn er in de loop der tijd verschillende bedragen als borg gehanteerd. 200,- gulden komt mij vreemd voor. De mensen van het eerste uur zouden 250,- gulden hebben betaald. Veel verwarring is er ook altijd geweest onder klanten over wat er is betaald aan borg en wat er is betaald aan installatiekosten.
    Overigens was onze ervaring dat MK de borgadministratie goed op orde had.
     
  3. Rente zal je helaas niet krijgen :?

    Ik heb me borg pas na 9 jaar teruggekregen en ook geen rente of inflatie correctie ontvangen. :evil:
     
  4. Klopt het was idd 250 gulden! Ik ben door MK niet benaderd voor een regeling!
    Ik zal mits ik tijd heb morgen even contact leggen met de kantenservice.
    Ik woonde toen der tijd in Medemblik en was de 2e persoon die kabelinternet kreeg de installatiekosten zijn toen der tijd apart bereekend als ik mij niet vergis.
    to be continued
     
  5. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Hoezo 'regeling'?
    Ik had begepen dat Multikabel gewoon alle uitstaande borg bedragen ging terugstorten?
    Ik heb daarover een brief (25 maart 2008) van Multikabel gehad waarin stond dat men het openstaande borg bedrag (in mijn geval €113,45) binnen enkele dagen zou overmaken?
    Dit is ook gebeurd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2008
  6. Dan ben jij één van die "die hards" geweest die MK uiteindelijk niet heeft kunnen verleiden.
     
  7. Ik hou mijn vingers gekruist. Als het niet via die weg lukt dan zie ik je gegevens tegemoet. Dan moet het "elders in de organisatie worden geïnjecteerd".
     
  8. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Ik heb inderdaad heel wat brieven van Multikabel gehad met aanbiedingen om de uitstaande borg in te ruilen voor decoders/telefoon(s)/abonnementen. :mrgreen:
     
  9. Mr Ziggo (from the commercial) says: "I am Ziggo of Borg. Resistance is futile. Your life as it has been is over. From this time forward, you will service us.".

    Gert.

     
  10. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    All dutch cable users will be assimilated.... :mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina