1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Skype problemen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door kustlijn, 19 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tot een paar dagen geleden had ik nooit last met Skype, een voip systeem.
    Tot er een update kwam naar 3.8.11 nog wat of zo.
    Vanaf dat moment gaat het steeds mis bij het opstarten.
    U moet weten ik heb van multikabel F Secure op mijn computer.

    Ik krijg bij het opstarten steeds een venster in beeld.
    En wat ik ook doe, ik krijg dat venster niet weg.
    Wel weg, maar hij verschijnt direct weer.
    Of ik nu WEIGER, TOESTAAN klik, ditzelfde scherm komt er weer.
    Ook als ik het vakje aanvink "deze niet meer tonen", geen resultaat.

    Pas als ik dit venster uit beeld schuif en Skype verwijder , blijft het weg.
    Ik heb nu een oudere versie van Skype gedownload, maar met hetzelfde resultaat.

    In het scherm staat iets van:
    Skype.exe
    locatie: :c:\program files\skype\fone\

    Vorig jaar toen ik F secure net had, had ik vergelijkbaar probleeem met twee andere programma's.
    Toen ik vervolgens al die vensters wegklikte werdt ik aangemerkt als spammer door multikabel. :cry:

    Maar in de tussentijd heeft F secure dez problemen niet meer laten zien.

    Wie weet raad?
     
  2. Raar probleem zou het zo 1 2 3 niet weten..

    Maak eens een screenshot van de fouten tijdens het opstarten en plaats deze eens op het forum..

    Gegroet,

    Thomas
     
  3. Skype met Ziggo

    Met Casema had ik altijd een goede Skype verbinding. Sinds Casema is opgegaan in Ziggo heb ik een waardeloze Skype-telefoneer verbinding: elke minuut wordt het gesprek een paar seconden onderbroken, de eerste keer na plm. 40 seconden contact. Na een paar seconden gaat de verbinding weer gewoon verder. Hebben meer Skype - Ziggo gebruikers hier last van?
     
  4. @ Thomas,

    Sorry Thomas in verband met een ziekenhuis opname heb ik niet meer gereageerd.
    Ik heb Skype er afgehaald omdat alles vast liep.

    Ik heb nu Wizzl er op gezet, maar bij het opstarten geeft het steeds een venster waarop staat dat Wizzl contact vraagt .
    Wanneer ik ja danwel nee aanklikt verdwint het schermpje om gelijk weer een nieuwe te verschijnen.
    En zo gaat dat door :-(

    Een beetje als met het Skype dus.

    Zou het aan de firewal liggen?
     
  5. Barto,

    Hoe verbindt je met het modem, draadloos bijvoorbeeld? En maak je bijvoorbeeld gebruik van een firewall?
     
  6. Mijn verbinding is wireless. Firewall staat aan (Ziggo beveiligingspakket). Voorheen wireless Casema met Casema beveiliging en geen problemen.
     
  7. Probeer het eens bekabeld, rechtstreeks op het modem bijvoorbeeld. En heb je afgezien van met skype nog meer problemen met internet? Websites die traag openen, download-snelheid die je niet haalt?
     
  8. Z-user, eerst bedankt voor uw reacties. Ik heb inderdaad problemen met internet dat je sites soms niet krijgt en/of zeer zeer langzame opening van sites. Ik zal Skype eens zonder wireless proberen, maar voorheen had ik, ook wireless, dus nooit problemen met mijn verbinding. Vreemd dat dat nu wel zo is. Ik heb de laatste update van Sitecom voor het modem geinstalleerd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina