1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Firmware updatefout

Discussie in 'Samsung DCB-P850R (PVR)' gestart door duijv023, 18 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Laat ik maar even beginnen te melden dat ik hier nieuw ben (voor het geval ik in jullie opinie stomme oude koeien uit de sloot trek :wink: ).

    DTV van casema had ik al geruime tijd, maar m'n Philips ontvanger begon problemen te vertonen toen hij 13 maanden oud was :cry:. Dus heb ik gisteren een Samsung DCB-P850R aangeschaf omdat inmiddels m'n videorecorder dood verklaaar is. Apparaat ingesteld, aangesloten etc. Loopt allemaal prima zo te zien. Uiteraard wilde ik beginnen met downloaden van nieuwe firmware (nu: FW v31 loader 770).
    Na op OK te klikken wordt de downloadstroon geanaliseerd, en na 20-30 sec verschijnt de melding: DOWNLOADFOUT.

    Betekent dit dat er geen nieuwere Fw is, of zit er iets anders fout
    Signaalsterkte ca. 49%, signaal kwaliteit rond de 80%.
    Voor de goede orde: ik zit een klein metertje achter de hoofdcontactdoos, goede kabel, niet afgetakt.

    Groeten,
     
  2. De nieuwste firmwareversie is 45 (32/770). Gewoon nog een keer proberen.
     
  3. JA, uiteraard al diverse keren gedaan sinds gistermiddag. Vandaar deze thread.
     
  4. Probleem mss het gevolg van het net samengaan van 3 providers. Nog niet alles functioneert echt goed (zoals ook bijv. de programmagids)
     
  5. Samsung DCB-P850R

    Ik heb ook sinds dit week-end de P850 en problemen met de SW-upgrade (32). Na enkele seconden ook de "downloadfout" melding. Het lijkt op een probleem bij de kabelmaatschappij.

    Rik
     
  6. Dan zouden 2 mensen toevallig beiden de decoder stuk hebben, kan natuurlijk, maar zou ook aan de firmware kunnen liggen op het netwerk.

    Ik begreep dat men morgen gaat controleren of daar iets mis mee is naar aanleiding van de opmerkingen hier. Zou dus nog even wachten voordat jullie hem op gaan sturen.....
     
  7. Bij de decoders die kapot waren kreeg men de foutmelding "error: 0x80000100".
    In mijn geval en volgens mij ook bij bovenstaande personen komt er alleen de foutmelding "downloadfout"
    Lijkt mij dus twee verschillende problemen.
     
  8. Ik heb het ding net gekocht, dan zou hij al uit de verpakking vandaan stuk zijn, dus als het blijft ook na controle van de software update, dan ga ik terug naar de winkel.
     
  9. die van mij loopt als een zonnetje, dus ik heb geen stress. Maar de fw update moet binnenkort natuurlijk wel een keer gaan werken... Hopelijk kan het hier gemeld worden als het vanaf het netwerk gezien zou moeten werken!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina