1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Combinatiepakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Terra, 18 mei 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie kan of wil deze vraag beantwoorden.

    Ik had bij Casema het DTV-pluspakket, Telefonie, Internet Mega.
    Telefonie was gratis, gezien mijn internet verbinding (Combi).

    In de huidige situatie zou ik dus moeten hebben Televisie Z2 (DTV-pluspakket) en een combinatiepakket Internet & Telefonie (Telefonie Z1 en Internet Z3i)

    Op de site www.ziggo.nl staat niets vermeld over een combinatiepakket. En de klantenservice geeft hier ook geen duidelijkheid in en ik val ook niet onder noemer "Alles-in-1-extra".

    Ik betaalde bij Casema voor:
    Televisie Z2: €15,90 en €9,95
    Internet Z3i: €69,95
    Telefonie Z1 abonnement: gratis
    2000 uur bellen: €10,00

    Ik begrijp ook niet waarom ze dit niet gelijk omzetten naar een "Alles-in-1-extra" pakket. Kan mij (als vaste klant) €5,- schelen per maand.
     
  2. Even bellen naar de helpdesk en combinatiepakket (bestaat nog steeds0 om te laten zetten naar een Alles-in1 Extra pakket van 64,95 plus eventueel 2000 uur bellen voor 10,00
     
  3. Genoeg mensen die alleen TV en Internet willen van Ziggo maar telefoon hebben van kpn of wat voor aanbieder dan ook (voip) als je dan alleen maar alles in een pakketten verstrekt snijd je je zelf lekker in de vingers.
    Vandaar die losse pakketten.
     
  4. ik ga er voor het gemak van uit dat je naar Terra refereert, maar dan begrijp ik niet als je een pakket zou afnemen, je zelf in de vingers zou snijden.
     
  5. Ik doel met in de vingers snijden op Ziggo.
     
  6. Vandaag gebeld en omgezet naar het "Alles-in-1-extra" pakket.

    €5,- besparing en emailadres ongewijzigd. Snelheid iets gewijzigd van 20/2 naar 16/3 mb.

    Ben tevreden.
     
  7. Yeah, zo mag ik het graag horen.

    veel plezier met je all-in-1
     
  8. Wijziging is doorgevoerd naar "Alles-in-1 Extra" en weet wat ik ook ga betalen. Ik moest schikken van hetgeen wat dit per maand gaat schelen.

    Voorheen betaalde €15,90 + €9,95 + 69,95 + €10 = €105,80

    Nu ga ik betalen €9,95 + €10 + 64,95 = €84,90

    Dit is een besparing van €20,90.

    Geen tot nauwelijks verandering t.o.v. het vorige, Alleen op internet ga ik er ietsje op achteruit met de downloadsnelheid.

    Volgens klantenservice zou ik ook nog recht hebben op een decoder. Die heb ik afgewezen, heb er namelijk al twee.

    Ik ben zeer maar dan ook zeer tevreden met Ziggo.:mrgreen::)8-)

    Misschien een idee voor andere om dit ook te gaan doen.:idea:
     
  9. tsja, we hebben het aangevraagd, maar het is erg stil gebleven na de aanvraag. Nabellen heeft niet geholpen. Helaas.

    Wat bedoel je trouwens met: Is doorgevoerd? Het is nu ook actief enzo?
     
  10. In principe is/was bij mij alles al actief en nam alle produkten (internet mega, tv-aansluiting, telefonie + 2000uur bellen, DTV-totaalpakket en DTV-basispakket) af bij Casema. Het is nu alleen administratief rond (doorgevoerd) en met dat kostenplaatje kan ik prima leven.

    Ik heb alleen de produkten zoals ik die afnam bij Casema administratief om laten zetten in "Alles-in-1 Extra" en dat is alles.

    Niks, nakko, zero, Problemo.:lol:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina